Bugaboo bee

Den var nok litt dyr...kjøpte den på barnas hus for 4800kr...synst også det er viktig med kontakt med barnet :-) merker at Simone blir sliten på kjøpesenter visst hun sitter og kikker en stund. Har aldri hatt hun vendt birt fra oss enda, men har opplevd at vilt fremmede stakk hodet ned i bagen mens jeg så vekk og hun vrælte for hun er redd folk. Da måtte jeg si fra at sånnt gjør man ikke!
Oioi, ja det var dyrt! Så mye vi betalte for bagvogna vår, NY :p ;)
Enkelte folk er så hensynsløse, hadde blitt redd jeg òg om en fremmed kom med hodet ned i vogna til meg:eek:

Kjempefin! Men litt dyr ja :p
Vi har quinnie zap xtra, vi. Der kan ungen sitte begge veier, og legges helt ned. Synd den ser ut som et romskip, bare ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg har trilla barn i zapen, og den var ganske god :-) den var med i vurderingen vår :-)

Den så jo veldig kjekk ut! Er den grei å slå sammen for å ha med på reise? Ikke så ille dyr heller, kanskje vi klarer å finne ei slik brukt:)
Den er enkel å legge sammen og tar liten plass, men den blir to deler.. :) vi importerte den fra Tyskland med en gang den kom, og betalte under 2000 for den ny :D det var i 2011. Finner sikkert en brukt på finn ja :)

Det er flott om man får tak i brukt, uansett hva det måtte være :)
Får se an om vi fortsatt det behovet mot sommeren!

Den er enkel å legge sammen og tar liten plass, men den blir to deler.. :) vi importerte den fra Tyskland med en gang den kom, og betalte under 2000 for den ny :D det var i 2011. Finner sikkert en brukt på finn ja :)

Var det da med eller uten toll i prisen, for ellers kan det jo fort bli like dyrt?

Det var med toll :) kosta 159 euro, så var det ca 600 i frakt og toll, om jeg ikke husker helt feil :)

Oi, det er jo super billig, da:D Hvilken side bestilte du på?:) Er den god og kjøre på grusvei også eller er den ikke noe særlig på det?

Noen som har erfaring med gjennomsiktig regntrekk i plast her? Det fulgte med bugabooen, og jeg lurer på om det er sikkert å bruke med hensyn til luftgjennomstrømming. Det virker ganske tett selv om der er ei luke vi kan ha åpen..

Noen som har erfaring med gjennomsiktig regntrekk i plast her? Det fulgte med bugabooen, og jeg lurer på om det er sikkert å bruke med hensyn til luftgjennomstrømming. Det virker ganske tett selv om der er ei luke vi kan ha åpen..
Har aldri likt de trekkene... Fulgte med vogna vår men vi har ikke brukt det. Håpløst å pakke sammen også, tar stor plass under vogna.

Har aldri likt de trekkene... Fulgte med vogna vår men vi har ikke brukt det. Håpløst å pakke sammen også, tar stor plass under vogna.

Fikk det med til vogna vår, men bytta det fort ut, likte det ikke og blei fort ødelagt:eek::(

Jeg bruker KUN det!!! Elsker at vogna vises gjennom regntrekket, og synes ikke det tar mer plass enn andre regntrekk! :) kjøpte nettopp nytt gjennomsiktig regntrekk til både bagvogna og sportsdelen, er superfornøyd!

Jeg har ikke den erfaringen:p pakker det lett sammen og tar ikke store plassen i oppbevaringsposen som fulgte med, kan henge den på sida av vogna:)

Jeg har ikke den erfaringen:p pakker det lett sammen og tar ikke store plassen i oppbevaringsposen som fulgte med, kan henge den på sida av vogna:)

Så da er det ikke farlig da? :-) regner jo med at siden vognene er godkjent og det følger med at man kan bruke det, men ble usikker :-) fint at vogna vises ja ;-)

Så da er det ikke farlig da? :-) regner jo med at siden vognene er godkjent og det følger med at man kan bruke det, men ble usikker :-) fint at vogna vises ja ;-)
Nei, ungen skal jo ikke akkurat sutte på regntrekket:p er ikke noe farligere med gjennomsiktig enn farget;)

Back
Topp