Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg delte bananen i to også fikk han i hånden. Planen var egentlig å la skallet være på, men så knakk den.
Slik har vi gjort før
Vis vedlegget 9244
Han momser i seg biter og suger/tygger de før han svelger og hiver seg over bananen på ny![]()
Tusen takkSå nydelig han er den lille gullklumpen dinOg så kul uglebody!
Må prøve det banantrikset når jeg får bøylen til tripp trapp stolen i hus tror jeg![]()
Tusen takk
Han er jo så herlig da! Alltid et smil på lur selvom han er sliten og trøtt
Han elsker å spise selv!
Men så vet han ikke av noe annet heller da. Hehe![]()
Ikke synd på han daStakkars Asle har bare blitt tvangsforet sittende i vippestolen foreløbig, og der må han sitte med armene under den flappen som holder ham på plassMen siden han ikke vet om noe annet, så godtar han det uten å kny
![]()
Ikke synd på han da
Hehe!

Fint bord og herlig gutt![]()
Kjempekjekt daTakk!
Har knøttlite kjøkken, så jeg har spisebord i stua. Frister ikke mye å ha den lille banditten sittende å grise med gulrotpurèen sin der inne som det er tekstiler over alt, så jeg ble kjempeglad da jeg fant et lite bord på bare 75x75 cm + 2 stoler på Jysk til en billig penge. Bordet kan utvides med klaffe til 75x115 cm så det passer til 4Regner med Asle innvier det med hakk og skår når han begynner å hamre med bestikk og det som måtte være innen rekkevidde når den tid kommer, så da er det helt kånge med et billig bord man ikke er redd for
![]()
Ååå for et søtt lite kjøkkenbord! Vi har også måtte begynne å bruke kjøkkenbordet nå, barn skal visstnok lære å sitte med spisebord og ikke i sofaen å spiseBlir bedre nå som jeg fikk shoppa meg kjøkkenbord og stoler i går, og så skal jeg hente hjem tripp trapp stolen broren min har lånt til sine små. Bøyle kommer snart i postenDa kan Asle få sitte og grise ved bordet han også
Vis vedlegget 9259
Han fulgte spent med da jeg skrudde sammen bordet og stolene i. går
Vis vedlegget 9261
HeeheÅåå for et søtt lite kjøkkenbord! Vi har også måtte begynne å bruke kjøkkenbordet nå, barn skal visstnok lære å sitte med spisebord og ikke i sofaen å spise![]()
![]()
Hehe, Hermine blir også kun fora med skje, hun har ingen interesse av å spise selv og det utnytter jeg til det fulleStakkars Asle har bare blitt tvangsforet sittende i vippestolen foreløbig, og der må han sitte med armene under den flappen som holder ham på plassMen siden han ikke vet om noe annet, så godtar han det uten å kny
![]()

Nyter å slippe mos og skjemating jeg daHehe, Hermine blir også kun fora med skje, hun har ingen interesse av å spise selv og det utnytter jeg til det fulle![]()
men hun må sitte fastspent i tripptrappen for vippestolen klatrer hun ut av
Vis vedlegget 9278
Ååå for et søtt lite kjøkkenbord! Vi har også måtte begynne å bruke kjøkkenbordet nå, barn skal visstnok lære å sitte med spisebord og ikke i sofaen å spise![]()
![]()
Jeg synes det er koselig med skjematingen jegNyter å slippe mos og skjemating jeg da
Godt man er forskjellig
For en kålorm du har :-D
Hehe, er uaktuelt å ha henne i vippestolen mens jeg dusjer lengre!Sitter på kjøkkengulvet med en sånn puslemattebrikke under rumpa og med Asle i vippestolen til måltidene. Har gått greit til nå, men ser frem til å komme opp fra gulvet
Asle er som en liten mark i stolen sin han også, men på vår er den flappen som holder ham på plass litt høyere oppe, så han kommer ikke så langtOg takk og lov for det, for han må sitte i vippestolen mens jeg gjør dusjer og gjør husarbeid og lager mat også..
![]()
Ja jeg koste meg med det med T, men ble litt lei etterhvert og da kunne han ikke spise selv på en stund.Jeg synes det er koselig med skjematingen jegmen hun får tygge på større matbiter når vi spiser for da vil hun også spise
Ja, vet du de siste dagene har utviklinga tatt helt av herhun kommer seg opp av vippestol, er skummel på stellebordet, vil helst stupe ned av sofaen med hodet først, åler seg rundt og forsøker å trekke seg opp der hun kan ta tak
![]()
![]()
Jeg lekker som bare det på natta, men kun når jeg ammer da for da lekker den andre puppenJa jeg koste meg med det med T, men ble litt lei etterhvert og da kunne han ikke spise selv på en stund.
Blir jo litt skje etterhvert her og, en lett kombo
Skal prøve litt grøt over påske.
Men du og du... Etter noen økenetter her har jeg begynt å lekke! Det har jeg ikkegjort siden de første ukene. Blir litt nysgjerrig på hvor lenge han kunne klart seg bare på meg!!
Jeg lekker som bare det på natta, men kun når jeg ammer da for da lekker den andre puppen
Vil ikke melka bli lettere nå når han paaserer 6 måneder og dermed ikke mette like mye lengre? Virker nesten som det er tilfelle her for hun tar plutselig myyye mer mm per måltid og annen mat i tillegg etterpå![]()