Skal bli godt!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
når kvalmen er over! :/ Ikke noe moro å ligge på sofaen i ukesvis.. Får ikke gjort en ting jo. Så fort jeg anstrenger meg (skal ikke mere enn en dusj til) kommer kvalmen og oppkast..
Flere som er ubrukelige nå? :)

Ikke meninga å klage sånn, men skal bli veeeeldig deilig når akkurat dette er over :D

jepp..ubrukelig her og. eneste jeg har gjort siste uka er å jobbe å sove..og kan ikke slappe av slik som sist siden jeg har ei datter..så sover når hun sover ...men det blir bedre etterhvert..iallefall trøttheten går over litt fortere enn kvalmen...

Kjempeubrukelig!!! Jeg ligger på sofaen hele dagen og spyr ca. En time etter måltider. Prøvde meg på litt husarbeid i sted og spøy rett etterpå. Det er med andre ord lov å klage ;)

Superkvalm og ubrukelig her også.
Jeg spyr ikke, men skulle i grunn lønske jeg gjorde det, for det ligger langt opp i halsen konstant.
Gleder meg til jeg runder 12 uker ja

Superkvalm og ubrukelig her også.
Jeg spyr ikke, men skulle i grunn lønske jeg gjorde det, for det ligger langt opp i halsen konstant.
Gleder meg til jeg runder 12 uker ja
Hjelper ikke å spy, hvis det er noen trøst håper jeg slipper å være kvalm og spy til uke 16 denne gangen.. Forrige svangerskap var jeg bare kvalm og slapp å spy da.. Men varte til uke 16..

i dag har vært min værste dag. Vært kvalm uten oppkast lenge nå, men i dag (ikveld) har jeg spydd 5 ganger. En gang i garasjen og resten på toan...:(

Kvalmen hat såvidt meldt sin ankomst her....og jeg stålsetter meg.
Forrige gang var jeg konstant kvalm med oppkast frem til uke 24! Joe godt kjent med doen, for å si det sånn

Back
Topp