saltvannspray

Lyspæra

Betatt av forumet
hva er greia med saltvannspray til håret? frisøren min anbefalte meg det. har prøvd og ser ikke helt poenget.

Det funker sikkert for noen, men ikke for meg! Hadde bare lyst til å vaske håret etterpå, blæh!

får man ikke litt sånn "wet look"? :)

Det er en form for styling og skal føhnes på:) spray i håret, og føhn håret alle veier, gir volum og hold:) litt alla dust it, håret blir trått av det:) men det er ikke for alle:)

Bruker det jeg og, jeg har kort tynt hår og hvis jeg ikke bruker sprayen ligger det mye flatere og styling holder ikke lange stunden. Den gjør og at håret ikke blir så fort fett. Så jeg sverger til salt:)

Er det noen andre bra produkter jeg kan bruke for å få litt fløffi hår? har ganske kort.
Det som er viktig er å ikke ha for mye og for mange produkter i håret for da blir det tungt.. En volum shampoo og condition og saltvannspray burde være nok:) eller bytte ut saltvannsprayen med en voks, voksspray eller en paste:)

Jeg har laaaaangt glatt hår. Hvis jeg ikke har i saltvann, ser jeg ut som en bibelstudent :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg bruker saltvannspray av og til, da har jeg det i lengdene i tørt hår, når jeg ikke har greid håret får jeg veldig fall i håret, og jeg syns da saltvannsprayen definerer disse mer uten å tyngde håret. Skum liker jeg ikke i løst hår f.eks.

Tenker jeg prøver den dere skriver med å puffe opp hodebunnen.

Back
Topp