Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal føhnes, hvis ikke så blir det bare ekkelt i håret, spes hvis du har litt lengde på detFønes?? Det nevnte hun jo ikke såklart.
Takk. Det forklarer jo en hel del. må kjøpe meg en føner daJa det skal føhnes, hvis ikke så blir det bare ekkelt i håret, spes hvis du har litt lengde på det![]()
Det må du nesten haTakk. Det forklarer jo en hel del. må kjøpe meg en føner da
Er det noen andre bra produkter jeg kan bruke for å få litt fløffi hår? har ganske kort.Det må du nesten haværsego
![]()
Det som er viktig er å ikke ha for mye og for mange produkter i håret for da blir det tungt.. En volum shampoo og condition og saltvannspray burde være nokEr det noen andre bra produkter jeg kan bruke for å få litt fløffi hår? har ganske kort.
Sukkerspray er også bra. Jeg bruker enten det eller saltvann. Liker sukkersprayen best, da den gir litt mer hold en saltvannEr det noen andre bra produkter jeg kan bruke for å få litt fløffi hår? har ganske kort.
Hvordan ser en bibelstudent ut?Jeg har laaaaangt glatt hår. Hvis jeg ikke har i saltvann, ser jeg ut som en bibelstudent
Sent from my GT-I9300 using BV Forum