Saft

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Sitter her eg kose meg med kaffen min, og begynte å tenke på tetråden.. og kom på at vår kjære prinsesse ikkje likte te heller..

Men SAFT! Alle liker saft!:)

Så kjære prinsesse og andre saftdrikkera. Kva heiter favorittsafta?

Eg er veldig glad i den bestemorssafta som selges på blant anna rema 1000 og fun saftene.. :)
Hugsar at eg var veldig glad i gøy saft (best i test på innholdet), men vart litt skuffa når eg smakte den på nytt :P

Ja, saft liker alle :D Har egentlig ingen favoritt, liker de fleste (faktisk!), men kjøper stortsett ulike fun safter :) Husker jeg likte gøy med champagnesmak når jeg var mindre, men tror ikke jeg syns den er like god nå :p

Ja, saft liker alle :D Har egentlig ingen favoritt, liker de fleste (faktisk!), men kjøper stortsett ulike fun safter :) Husker jeg likte gøy med champagnesmak når jeg var mindre, men tror ikke jeg syns den er like god nå :p
Det var den eg kjøpte, faktisk :p var ikkje like god som eg hugsa den :p men kjem nok til å ende opp med gøy i hus i sommar, for eldste sin del, - med mindre det kjem ein ny best i test :)

Her har vi ikke saft i hus, for da blir det drukket mye av både mann og sønn. :P Liker solbær eller blåbærsaft best. :D

Her har vi ikke saft i hus, for da blir det drukket mye av både mann og sønn. :P Liker solbær eller blåbærsaft best. :D
Voksensaft :P hehe :) her klarer vi heldigvis å begrense oss, men blir vel annerledes når eldste blir stor nok til å lage saft sjøl :p

Bruker mest fun saft her, istevarianten med fersken er favoritt, vannmelon smaker plastikk så den styrer vi laangt unna :p

Her er det foreløpig saft (fun) til middagen i ukedagene, har vært veldig sløve på drikkefronten der siden jeg ble gravid og har nettopp kuttet brusdrikkingen på hverdagene.

Bruker mest fun saft her, istevarianten med fersken er favoritt, vannmelon smaker plastikk så den styrer vi laangt unna :p

Her er det foreløpig saft (fun) til middagen i ukedagene, har vært veldig sløve på drikkefronten der siden jeg ble gravid og har nettopp kuttet brusdrikkingen på hverdagene.

Den fersken er kjempegod, ja :):) namnam :) det er ein av mine favoritter også :)

Målet er å komme oss dit at vann er mer naturlig å drikke til maten, men jeg må ta et skritt av gangen, er noe med å velge sine kamper ;)

Liker husholdningssafta til nora, jeg :P Og ripssaft. Ripsaft er nam.
Drikker nesten aldri saft, da. Kun til sånne gode gamle norske middager. Som kjøttkake, sodd og potetmos-middager :P

Kveldsamming er jo ikkje noko problem når eg kan bære han halvt etende, halvt sovende inn i stova uten at han enser det ;);)

Gøy - Bringebær! Knallgod :)

Gøy fruktfest er god om man vanner den godt ut :p
Liker all saft svak, synes det er grusomt med sterk ;)

Men aller best er god, gammeldags husholdningssaft - MED sukker!
Fun smaker dritt :p

Er det forskjell i smak på gøy og fun? ;)

What!!?? Synes du det? Eg elsker fun <3 før samla vi på fun, hadde alle sortane framme:p men blei så rot, før vi drakk opp og kjøpte nye av favorittane, resten sto igjen :p

What!!?? Synes du det? Eg elsker fun <3 før samla vi på fun, hadde alle sortane framme:p men blei så rot, før vi drakk opp og kjøpte nye av favorittane, resten sto igjen :p
Sånn er det med te her. :p

Vi drikker fun med bringebær. Jeg elsker den grønne med lime. Den er veldig god når den er veldig svak med isbiter i! Spesielt som gravid!
"skeier ut" innimellom med husholdningssaft innimellom, men den aller aller beste safta jeg vet om er hjemmelaget saft på rips, solbær, blåbær osv=) Det er sinnsykt godt!

Husholdning saft. Lærum. Men gyda er og gla i te.
Her drikkes ikke lett ting til barna pga all e stoffene. Og at det er vekst hemmende.

Vi drikker fun med bringebær. Jeg elsker den grønne med lime. Den er veldig god når den er veldig svak med isbiter i! Spesielt som gravid!
"skeier ut" innimellom med husholdningssaft innimellom, men den aller aller beste safta jeg vet om er hjemmelaget saft på rips, solbær, blåbær osv=) Det er sinnsykt godt!
Ja, den med lime er kjempegod :)

Back
Topp