Idol.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Er det bare meg som får frysninger av han Steffen?? Han er bare heeeelt rååååå!! Håper inderlig han vinner alt, for han kan nå veldig langt tror nå jeg :)

Likte det han gjorde i dag, men de to andre gangene har jeg ikke blitt imponert. Men går han gjør det bra så gjør han det veldig bra:) men hu siri liker jeg ikke noe særlig jeg da...

Idag var han flink :) sist gang imponerte han meg ikke noe særlig, men idag stoppet jeg å strikke når han sang :p

Har ikke set idol tidligere, men vi slo på tv´n akkurat når han skulle syneg nå... UTROLIG dritkult!!!!!
Håper han vinner, han har en verdensstjerne stemme!!!

Syns ikke noe om han Georg jeg....han virker så forferdelig sjølgod, og tror han er noe holdning. Men steffen han en fantastisk stemme. Jeg fikk ikke med meg de to forrige gangene :(

Syns ikke noe om han Georg jeg....han virker så forferdelig sjølgod, og tror han er noe holdning. Men steffen han en fantastisk stemme. Jeg fikk ikke med meg de to forrige gangene :(

Vet ikke navnene på deltagerne jeg, men jeg mente han med den sykt grove kule mandige stemmen.. Er det han som er steffen?

Vet ikke navnene på deltagerne jeg, men jeg mente han med den sykt grove kule mandige stemmen.. Er det han som er steffen?
Han som er Steffen ja. Husker egentig bare han og Georg :P

Back
Topp