Er ikke så sikker på om jeg hadde likt at andre enn frøkna (og under tvil samboer) hadde grafsa tak i den sånn uten videreIkke?skuffet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så sikker på om jeg hadde likt at andre enn frøkna (og under tvil samboer) hadde grafsa tak i den sånn uten videreIkke?skuffet
![]()
Synging må tilDet er så digg! Åsså synge for full hals![]()
Trodde vi skulle ta vare på hverandre her inne og være snille...?Takk, synes det jeg og!![]()
Nam, var det mye godt i det da?[8|]
Alltid!Hehe...spennende og interessant![]()
ohhhh jess!Synging må til![]()
Jeg vet! Det er fantastisk!! Koser meg glugg ihjel!Det er så digg! Åsså synge for full hals![]()
Men er jo bare megEr ikke så sikker på om jeg hadde likt at andre enn frøkna (og under tvil samboer) hadde grafsa tak i den sånn uten videre![]()
Jasså? Jeg får vel kanskje invitere hele juni12 på puppekosHæ?? Nå synes jeg du er kjip, Klatremus![]()
Nisse igjen! !!Nam, var det mye godt i det da?![]()
glemt å tatt kveldsmedisinen din nå?Nam, var det mye godt i det da?![]()
Vet ikke ommdet hjelper altsåMen er jo bare meg![]()
Så deilig at pappa er hjemme da! Så kan du hente deg litt inn..ja fikk sove frempå i dagmannen har pappaperm hver fred så det hjelper på.
kan være den 4 tanna som er på vei, har vært litt sutrete i dag også. minner litt om slik det var sist foruten matnekt.
Trodde jeg og:/Trodde vi skulle ta vare på hverandre her inne og være snille...?![]()
Hvor?Nisse igjen! !!
Ja, det syns jegJasså? Jeg får vel kanskje invitere hele juni12 på puppekos![]()
Puppekos hørest litt spesielt ut!Jasså? Jeg får vel kanskje invitere hele juni12 på puppekos![]()
Det er jo mye enklere...Jepp! Folk er hjertelig velkommen til meg da!![]()
Ja *hysj*glemt å tatt kveldsmedisinen din nå?![]()
Og der var nissene på plass!Nam, var det mye godt i det da?![]()