Astma eller stress?

eia89

Betatt av forumet
Hei, jeg er i uke 6, men føler at jeg går med en for stram hold in strømpebukse konstant. Kjenner at det er utrolig tungt å puste. Noe som strammer i brystet. Jeg har en utrolig stressende arbeidsdag bestående av fysisk tungt arbeid, det er jo enda tidlig i svangerskapet, så vil ikke fortelle på jobb at jeg er gravid, men helsa er viktigst. Hva kan det være?

(Har hatt astma før, men symptomfri de siste 4 årene)

Hei, jeg er i uke 6, men føler at jeg går med en for stram hold in strømpebukse konstant. Kjenner at det er utrolig tungt å puste. Noe som strammer i brystet. Jeg har en utrolig stressende arbeidsdag bestående av fysisk tungt arbeid, det er jo enda tidlig i svangerskapet, så vil ikke fortelle på jobb at jeg er gravid, men helsa er viktigst. Hva kan det være?

Hei!
Det er mye som skjer med kroppen under et svangerskap, og de symptomene du forteller om kan ha ulike årsaker. Jeg synes at du skal bestille en konsutlasjon hos din fastlege. Si ifra om hvilke symtomer du har og at du er gravid,- slik at du kan få en legetime snarest mulig. Det er viktig å at du får dette undersøkt. Ønsker deg lykke til med svangerskapet. Beste hilsen Elin.

Back
Topp