Fødeavdelingen

Ja tenkte det samme. Hadde heve sambo på hode og ræva ut!!!

Nei du tuller nå??? Det var ikke akkurat så mye støttende ord der du. Sitter med haka på knea og tror nesten ikke mine egne ører.

Hahaha, laga min egen tråd samtidig og av akkurat samme grunn :P

For en drittsekk !! Hun står med rier og sier ingenting og han kjefter på henne og sier at du har sikkert lavere smerteterskel enn andre. Også har hun ikke klaget en gang

Skulle gjerna hatt klappa til den mannen. Hadde jeg vært jordmor, hadde jeg tatt han med utpå gangen å sagt at slik oppfører man seg overhode ikke. Fy faen så frekk.

Det står på her, men har ikke fulgt med =( Hadde liksom glemt det litt...
Hva har skjedd med den ungen til det paret vi så i går også?? De som satt rundt senga til ungen der =P

Huff, så fælt det er når de små bare ligger der.

og der begynte jeg å grine også,når det endelig kom lyd fra ungen.
også så god jordmor som sier "unnskyld for revnen. Jeg prøvde"

Ja det er veldig godt når dem lager lyd til slutt. Er egentlig ikke vandt med det jeg, for ingen av mine to skrek når dem kom til. Hehe....ja jeg måtte le litt når jordmora kommer og ber om unnskyldning for at mora revnet :P

Ja det er veldig godt når dem lager lyd til slutt. Er egentlig ikke vandt med det jeg, for ingen av mine to skrek når dem kom til. Hehe....ja jeg måtte le litt når jordmora kommer og ber om unnskyldning for at mora revnet :P

Ja jeg skjønte ikke helt hva hu mente med en gang.. men syns det er kjempeflott at det fins sånne jordmødre :)

Back
Topp