Om du titter innom

Æsj...gruer meg til barnehagestarten selv..:( Pleier jo å komme ei skikkelig runde i den forbindelse! :confused:
Ja det er jo vanlig det. Men storebror her var ikke syk da heller han :p
men vi voksne er heller ikke mye syke, så spørs om de har arva godt immunforsvar ;)
Jeg var en del syk de to første åra jeg jobba i bhg, men etter det har jeg knapt vært syk selv ;)

Så bra:) Her ligger lillegutt å hoster stakkars, men våkner heldigvis ikke...*banker enda hardere i bordet*
Æsjda, hoste er ikke moro. Men merkelig nok sover de seg stort sett gjennom. Jeg synes det er utrolig at frøkna egentlig har sovet så greit om natta jeg med tanke på all den hostinga hun har holdt på med siden oktober...

Ja det er jo vanlig det. Men storebror her var ikke syk da heller han :p
men vi voksne er heller ikke mye syke, så spørs om de har arva godt immunforsvar ;)
Jeg var en del syk de to første åra jeg jobba i bhg, men etter det har jeg knapt vært syk selv ;)
Hipp hurra for godt immunforsvar!:D
Du har nok blitt immun mot det meste siden du jobber i barnehage;)

Æsjda, hoste er ikke moro. Men merkelig nok sover de seg stort sett gjennom. Jeg synes det er utrolig at frøkna egentlig har sovet så greit om natta jeg med tanke på all den hostinga hun har holdt på med siden oktober...
Ja, det er jo merkelig at hun ikke har vært mer våken og urolig!:)
Heldigvis...;)

Ja, det er jo merkelig at hun ikke har vært mer våken og urolig!:)
Heldigvis...;)
Ja heldigvis ;)

hun har hosta igjen noen dager nå, men på langt nær så mye som før. Gleder meg til sykehustimen nå, ei på barselgruppa hadde vært hos samme barnelege med sin gutt med astma nå på tirsdag, og omtalte legen som en reddende engel i hvitt :angel11
Og jan var veldig glad i bilder og opptak av ungene når de var plaget. Og dt har jo jeg massevis av :D

Ja heldigvis ;)

hun har hosta igjen noen dager nå, men på langt nær så mye som før. Gleder meg til sykehustimen nå, ei på barselgruppa hadde vært hos samme barnelege med sin gutt med astma nå på tirsdag, og omtalte legen som en reddende engel i hvitt :angel11
Og jan var veldig glad i bilder og opptak av ungene når de var plaget. Og dt har jo jeg massevis av :D
Så bra! Da får dere sikker veldig god hjelp av legen!:) Er ihvertfall betryggende å oppsøke lege med et så godt "rykte";)

Nope, har mistet troen på dette målet i kveld;)
Må bare innse at vi to ble for få... Og jeg MÅ snart legge meg! :disgust
Jepp, enig med du. Går for sakte med to bare ;)
men vi har da gjort ett forsøk ;) og når jeg tittet innom april sin i dag så ligger vi laaangt foran dems tråd iallefall ;)

jeg må legge meg selv snart, skal opp og på påskefrokost i bhg til kl 08 i morra, så blir tidli morgen.
skal vi rett og slett bare stoppe nå, og si god natt?

Back
Topp