Brokkoli

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
*borte*

En liten filmsnutt, jeg har gjort til stemmen min bare så dere vet det hehe, jeg har ikke sånn stemme
laughing7 :cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så herlig :D Her har vi ikke prøvd oss på no slikt enda.. Jeg er for pysete ;):p

Oi og oi! Så herlig å se!
Hun er utrolig ivrig da :D
Dette er noe at det som gjør BLW utrolig interessant - de skjønner så fort dette med mat, og tar og føler på maten minst like mye som de smaker. Det må være en utrolig opplevelse :D
Lillebror sugde litt på en asparges i dag, squash-en ble for mye kokt, så den forsvant bare i fingrene hans :p

Oi og oi! Så herlig å se!
Hun er utrolig ivrig da :D
Dette er noe at det som gjør BLW utrolig interessant - de skjønner så fort dette med mat, og tar og føler på maten minst like mye som de smaker. Det må være en utrolig opplevelse :D
Lillebror sugde litt på en asparges i dag, squash-en ble for mye kokt, så den forsvant bare i fingrene hans :p

Det var veldig moro, hun ble veldig engasjert:-) Satte litt halsen, men hostet det opp igjen, jeg forsøkte å ikke få panikk hehe, det gav i hvertfall mersmak så kommer til å prøve flere ting:p

Så herlig :D Her har vi ikke prøvd oss på no slikt enda.. Jeg er for pysete ;):p

Jeg ble som vanlig inspirert av Fru H hehe:-) Det gikk veldig bra:p

Det var veldig moro, hun ble veldig engasjert:) Satte litt halsen, men hostet det opp igjen, jeg forsøkte å ikke få panikk hehe, det gav i hvertfall mersmak så kommer til å prøve flere ting:p
Ja, man må visst ikke forveksle brekninger med kvelning.
Som regel klarer de fint å ordne opp selv =)
Lillebror gikk jo amok på en tomatbit jeg fikk i lunchen min i dag. Jeg måtte holde den da, for den var ikke stor nok til at han kunne holde den alene. Men du og du, som han sugde i seg fruktkjøtt :D

Jeg ble som vanlig inspirert av Fru H hehe:) Det gikk veldig bra:p

Godt vi har folk med erfaring her :D Jeg har jo bare barne-erfaring som skrullete tante, og da har jeg ikke behøvd å ta ansvar på no vis, bare hatt det moro ;):p

Godt vi har folk med erfaring her :D Jeg har jo bare barne-erfaring som skrullete tante, og da har jeg ikke behøvd å ta ansvar på no vis, bare hatt det moro ;):p
Kremt
Jeg har ikke erfaring med å bi babyen hel mat da, vi gjorde ikke det med T :p
Men jeg får masse erfaring nå da - og forundres over hvor naturlig det er for han å spise!

Ja, man må visst ikke forveksle brekninger med kvelning.
Som regel klarer de fint å ordne opp selv =)
Lillebror gikk jo amok på en tomatbit jeg fikk i lunchen min i dag. Jeg måtte holde den da, for den var ikke stor nok til at han kunne holde den alene. Men du og du, som han sugde i seg fruktkjøtt :D

Ja det gikk helt fint:-) Snuppa her fikk også smake på sånn liten smakstomat i dag, stas ja, de er så moro å se på når de liker noe:-) Holdt i den jeg også :dog

Det er kjekt med folk som har erfaring ja:-) Jeg har også bare vært tullete tante, har syv flotte tantebarn:-)

Kremt
Jeg har ikke erfaring med å bi babyen hel mat da, vi gjorde ikke det med T :p
Men jeg får masse erfaring nå da - og forundres over hvor naturlig det er for han å spise!

Litt lettere for oss andre å hive oss på når noen tør å gå i bresjen da ;):p
Har forresten fått tak i gammeldags bøyle til tripp trapp stolen min, så så snart jeg får den i hus, så får jeg se om jeg også kan manne meg opp og teste litt :)

Litt lettere for oss andre å hive oss på når noen tør å gå i bresjen da ;):p
Har forresten fått tak i gammeldags bøyle til tripp trapp stolen min, så så snart jeg får den i hus, så får jeg se om jeg også kan manne meg opp og teste litt :)
Så bra du fikk tak i! :D
Ja vi liker denne metoden veldig godt. Lillebror får kun smaksprøver enda, det er jammen ikke mye han får i seg på denne måten, men moro er det, og han ELSKER mat!

Herregud-så utrolig moro, hu digger det jo:D Det skal vi prøve også;):)

Så bra du fikk tak i! :D
Ja vi liker denne metoden veldig godt. Lillebror får kun smaksprøver enda, det er jammen ikke mye han får i seg på denne måten, men moro er det, og han ELSKER mat!

Ei venninne av kjæresten min sine foreldre hadde visst en liggende på loftet :D Litt flaks skal man ha! :D
Jeg må finne på noe for å få Asle til å spise ulike ting, for han ser ut til å være kresen. Han brekker seg av det meste :p Eneste som går ned på høykant er purè av gulrot og pastinakk og han kan ikke leve på det resten av livet o_O

Ei venninne av kjæresten min sine foreldre hadde visst en liggende på loftet :D Litt flaks skal man ha! :D
Jeg må finne på noe for å få Asle til å spise ulike ting, for han ser ut til å være kresen. Han brekker seg av det meste :p Eneste som går ned på høykant er purè av gulrot og pastinakk og han kan ikke leve på det resten av livet o_O
Mange brekker seg av most mat også, så det kan hjelpe å gi hel?
Lillebror har knasket ivrig på alt han har fått smake, som hittil er:
Brokkoli
Agurk
Fullkorns riskake med gulrot
Skumpinner
Asparges
Tomat

Oi :) Det var en stor flokk :D Har du mange søsken??
2 søsken, med 3 barn barn hver + 1 stebarn:)

Mange brekker seg av most mat også, så det kan hjelpe å gi hel?
Lillebror har knasket ivrig på alt han har fått smake, som hittil er:
Brokkoli
Agurk
Fullkorns riskake med gulrot
Skumpinner
Asparges
Tomat

Han skjærer grimaser og gir tydelig uttrykk for at det blir for mye smak, og hvis han får flere skjeer da, så brekker han seg til slutt stakkars :p Laget potetmos selv, kun spedd med litt morsmelk og en tert olivenolje, og tenkte at det sikkert var fint og mildt, men fyren så ut som han ble servert rakfisk :po_O hehe Ren gulrot funker heller ikke. Potet og gulrot sammen går sånn tålig greit i små mengder. Purè av pastinakk og gulrot har gått greit, så i dag testet vi en sånn pose fra Ella's Kitchen med gulrot, pastinakk og eple. Tror den ble litt i syrligste laget, for det ble noen heftige grimaser der også, men han spiste nå en god del til slutt :) Tror den kommer til å gå greit bare han får smakt den litt til :) Den smakte godt kald også, så tenker den kan bli fin å ha med i stellebagen som mellommåltid med tiden ;):D

2 søsken, med 3 barn barn hver + 1 stebarn:)

Så gøy det blir for Anette å vokse opp med så mange søskenbarn :D Regner med du satser på 3 du også..?;)

Back
Topp