Fy f.... så typisk.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
På vei hjem fra bgh, så begynner jeg å nyse. Og nyser så jævelig, at jeg lekker. Eller kan vel si det sånn at jeg rett og slett tisser på meg. Fy så ekkelt det var. Og unga lurte jo veldig på hvorfor jeg plutselig gikk enda saktere, og forklarte de da at mamma dessverre har tisset på seg når hu nøs. Jaja, unga fikk da seg en god latter :P

Velkommen til min verden.. :P og jeg er allergisk, nyser hele dagen.. takk høyere makter for truseinnlegg fra tena.. :P

Å det skal kjøpes inn en del i morgen ja....for gubben tok ut batteriet ut av bilen min, så kommer meg ingen steder nå :P Så får håpe nysingen gir seg. Er ikke allergisk, bare forkjølet, og da får jeg slike nyseanfall.

Huff, sitter og kniper som bare det... Takk for huskelappen :)
Håper nysingen går over, ja.

Hjelper ikke å knipe el da :P Ingen årsak og takk for det :)

Huffda, ikke noe artig altså :/ men nå husket jeg og knipe, så kniper for harde livet her :p

Det er da godt at andre lærer av mine feil her....hehe.

Uff da hehehe, tenker det var ubehagelig ! Hvis jeg må nyse, må jeg stanse opp og holde igjen så kjenner problemet ( men det kommer bare ltt...b;) )

Heldig du da....stoppet opp jeg å, men det hjalp veldig dårlig :P

Hihi, har opplevd det samme da jeg var forkjølet. Ikke gøy. Måtte tom inn på føden for å undersøke vannavgang eller urinlekkasje :P !! Fikk beskjed om å kniiipe. Whops, det har jeg ikke vært så flink til.

Hahah! Huff så fælt :( Kjenner tendens sjøl innimellom selv om jeg har knipi en del..

Kjenner me veldig igjen der, hadde det slik når jeg hadde knfluensa og nøys og hostet mye. Ikke noe gøy

Hihi, har opplevd det samme da jeg var forkjølet. Ikke gøy. Måtte tom inn på føden for å undersøke vannavgang eller urinlekkasje :p !! Fikk beskjed om å kniiipe. Whops, det har jeg ikke vært så flink til.
Hehe....jeg å har vært innom føden for det. For jeg var ikke sikker på om det var fostervann el ikke. Kjennte jo og som at det kom fra kjeden å da. Men var heldigvid ikke det da :) Men jeg og er ikke flink til å knipe....glemmer det alltid da.

Nei, det er ikke noe gøy. Men heldigvis så var jeg på vei hjem da, og ikke på vei til bgh :) Det hadde vært ekstra kjett.

Hehe....jeg å har vært innom føden for det. For jeg var ikke sikker på om det var fostervann el ikke. Kjennte jo og som at det kom fra kjeden å da. Men var heldigvid ikke det da :) Men jeg og er ikke flink til å knipe....glemmer det alltid da.
Ja, ikke så lett å vite hvor det kommer fra. Og det luktet ingenting heller liksom (beklager detaljer, hehe).
Men på UL så de at det var mye vann osv da. Kunne foretatt en gynekologisk undersøkelse, men jeg sa det holdt med UL :)

Gleder meg til allergien kommer, hihi. Det står på som verst i juni.

Ja, ikke så lett å vite hvor det kommer fra. Og det luktet ingenting heller liksom (beklager detaljer, hehe).
Men på UL så de at det var mye vann osv da. Kunne foretatt en gynekologisk undersøkelse, men jeg sa det holdt med UL :)

Gleder meg til allergien kommer, hihi. Det står på som verst i juni.
Hu legen som jeg var hos, tok både UL og gynekoligisk undersøkelse, for å utelukke at at det ikke var noe fostervann som kom da :) Og var jo glad for det. Har heldigvis ikke allergi, men syns det er nok med forkjølelse og nyseanfall :P Huff, kan ikke være noe særlig det el da med allergi og være gravid.

Hu legen som jeg var hos, tok både UL og gynekoligisk undersøkelse, for å utelukke at at det ikke var noe fostervann som kom da :) Og var jo glad for det. Har heldigvis ikke allergi, men syns det er nok med forkjølelse og nyseanfall :p Huff, kan ikke være noe særlig det el da med allergi og være gravid.
Nei, kan ikke ta de vanlige allergitablettene heller. Jeg turte ikke GU jeg, hehe.. har hatt 1 og den var så vond!
Men nå har jeg termin i begynnelsen av juni, forhåpentligvis nyser jeg henne ut ;)

Nei, kan ikke ta de vanlige allergitablettene heller. Jeg turte ikke GU jeg, hehe.. har hatt 1 og den var så vond!
Men nå har jeg termin i begynnelsen av juni, forhåpentligvis nyser jeg henne ut ;)
Er blitt så vandt med GU, så gjorde meg ingenting. Og har så flink lege, så gjør ikke vondt el. Ja, må være noe skikkelig drit det å ikke kunne ta dem. Bra det da....nyse henne ut ja :laughing001

Kjenner følelsen :king

Back
Topp