Moby Wrap

Hvordan blir belastningen på ryggen når man bærer med denne?:) fikk syykt lyst på sånn, virker jo genial:)

Den er veldig bred (egentlig så bred som du selv vil ha), og så får du vekten fordelt på tre "stropper" på ryggen, så jeg ser for meg at den må være god. Men vi får vente på andre som har erfaring

Hvordan blir belastningen på ryggen når man bærer med denne?:) fikk syykt lyst på sånn, virker jo genial:)

Ingen steder.. blir ikke belastning på ryggen,det blir på hoftene :)
Og noe på skuldrene. Stoffet blir fordelt så bredt at det er vanskelig å kjenne etter at det blir belastning i det hele tatt.
Får du vondt av å bære i sjal har du mest sannsynlig knytt feil eller for løst ;)

Ingen steder.. blir ikke belastning på ryggen,det blir på hoftene :)
Og noe på skuldrene. Stoffet blir fordelt så bredt at det er vanskelig å kjenne etter at det blir belastning i det hele tatt.
Får du vondt av å bære i sjal har du mest sannsynlig knytt feil eller for løst ;)
Så bra:) da skal dere se jeg å ender opp med en sånn:) med UGLE på:) digger ugler:)hihi:)

Så fint! Da får vi dele erfaringer etter hvert :)
Jeg har ikke undersøkt særlig når det gjelder butikker, så legg ut hvis dere finner billigere/ bedre. Kanskje jeg også finner den hatten jeg skulle hatt....

For de som bor i oslo eller i nærheten er det en butikk som heter bæreglede. Der kan man få hjelp til riktig knyting og de kan hjelpe deg å finne bæretøy etter ditt behov. Har ikke vært der selv,men har ei venninne som skryter veldig av de :)
Tror ikke de har åpent hver dag da.. hmm

For de som bor i oslo eller i nærheten er det en butikk som heter bæreglede. Der kan man få hjelp til riktig knyting og de kan hjelpe deg å finne bæretøy etter ditt behov. Har ikke vært der selv,men har ei venninne som skryter veldig av de :)
Tror ikke de har åpent hver dag da.. hmm
Takk for tipset! Det ser ut som de har mye fint og kan en del om det. Tror jeg må stikke innom en dag.

Hmm, her er det de skriver om Moby Wrap på Bæreglede:
Moby wrap er et relativt bredt og tykt elastisk sjal.
Det kommer i mange farger, og er et velkjent merkenavn.
NB: Kan være veldig varmt om sommeren. Anbefaler ikke mørke farger utenom vinterstid.
Stretchy bæresjal.
Vel.. Jeg får prøve :) Norsk sommer er ikke alltid like varmt. Og det er 100% bomull og solbeskyttelse.

Takk :) Er det noe jeg burde kunne gjøre selv?
Skal nyfødte ligge med beina i sprik, eller bare de med hoftedysplasi? For Moby Wrap anbefaler nyfødt-wrap som her http://www.mobywrap.com/mw/newborn-hug.htm, og da er beina i "fetal position"... Eller skal man gå over ved 3 mnd alder, når hoftekula dannes? Forvirret.

Nei det er bra for alle.
jeg formulerte meg kanskje litt uklart.

Ja du kan få bildet større selv. Jeg klikker på "full size". Vanskelig å forklare. Men det er en funksjon som kommer opp.
Jeg bare vet hvordan jeg gjør det :D

Oooooh nooo, "nedtur"..
Hadde virkelig lyst på et med blomster eller med ugla.. Overlykkelig skal jeg fortelle det til mannen når han kommer hjem.. *smiskesmiske* "hva mener du elskling"? Svare jeg fikk var; "Vi har jo et sånt et fra før Kristin, fikk jo låne et av søstra mi når vi fikk storebror".. Og det var brunt, brunt hallo!! Hadde skikkelig lyst på et nytt, snufs :p Hehe, meeen det er jo like praktisk, vi sparer jo i tilegg penger, og det funker jo like bra!! *Prøver og overbevise meg selv her no*.. Haha :D

Oooooh nooo, "nedtur"..
Hadde virkelig lyst på et med blomster eller med ugla.. Overlykkelig skal jeg fortelle det til mannen når han kommer hjem.. *smiskesmiske* "hva mener du elskling"? Svare jeg fikk var; "Vi har jo et sånt et fra før Kristin, fikk jo låne et av søstra mi når vi fikk storebror".. Og det var brunt, brunt hallo!! Hadde skikkelig lyst på et nytt, snufs :p Hehe, meeen det er jo like praktisk, vi sparer jo i tilegg penger, og det funker jo like bra!! *Prøver og overbevise meg selv her no*.. Haha :D

Sukk.. kjenner meg igjen. Ønsker meg skikkelig et nytt,men skal kjøpe/låne av venninna mi..

Aaa, snedig, må ha noe nytt :) Så flink du er som lager selv!!
Hmm, å jeg som prøver og lære meg at brunt er perfekt no!! Hehe :p

Back
Topp