Huff, godt de små ikke huskerJeg er en stor pyse!
minstemann tok alle mulige prøver de første 3 ukene.. For å sjekke evt skader/infeksjoner etter fødsel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, godt de små ikke huskerJeg er en stor pyse!
minstemann tok alle mulige prøver de første 3 ukene.. For å sjekke evt skader/infeksjoner etter fødsel![]()
Haha, lurt!Gjør som meg, prat litt med deg selv!![]()
Nei, da blir du jo helt alene herIkke gjør det da!!![]()
Det minker120 innlegg igjen....![]()
Takk og lov for dårlig hukommelse!Huff, godt de små ikke huskerog jeg er en stor pyse selv
hater sprøyter og slikt på meg, så synes sånt er grusomt på de små.
Da måtte jeg nok lagt inn åreneNei, da blir du jo helt alene her![]()

Alvin våknet, så ligger og ammer. Også sitter jeg her på bv daFrøkenH: Hva gjør du akkurat nå?
Ja, sakte men sikkert!Det minker![]()
Ja, hadde ikke hatt godt av og huske de første åreneTakk og lov for dårlig hukommelse!![]()
Haha, det kunne vært gøy for oss andre og lese i morgenDa måtte jeg nok lagt inn åreneÅ prate med meg selv i 120 innlegg kunne jo blitt interessant....
![]()
Ammer du nå igjen?Alvin våknet, så ligger og ammer. Også sitter jeg her på bv da![]()
Det er faktisk nesten 4 timer siden sist da! Han må jo få mat!Ammer du nå igjen?
Nei, kunne blitt traumer av såntJa, hadde ikke hatt godt av og huske de første årene![]()
Hvor er alle? Klokka er ikke 23 engangJa, sakte men sikkert!![]()
Hehe...dere hadde nok sovnet forholdsvis kjapt!Haha, det kunne vært gøy for oss andre og lese i morgen![]()
Helt klartNei, kunne blitt traumer av sånt![]()
Det er faktisk nesten 4 timer siden sist da! Han må jo få mat!
Folk må jo tro det har klikket for ossHurraaaa!Hei! Nå er jeg er og klar for å sette inn støtet til målet er nådd![]()