Om du titter innom

Hehe...grei fordeling!!:P
Alle barna sover, eller eldste ligger å hoster så han nesten spyr..:(
Mannen spiller PlayStation, og jeg sitter her med en fruktnøtt... :oops:

Veldig grei synes jeg ;) Haha...
Stakkars eldste gutten deres. Er så slitsomt å hoste så ille!
Kos deg med fruktnøtt med god samvittighet :D Jeg spiste rullekebab til midddag i dag :oops:

Veldig grei synes jeg ;) Haha...
Stakkars eldste gutten deres. Er så slitsomt å hoste så ille!
Kos deg med fruktnøtt med god samvittighet :D Jeg spiste rullekebab til midddag i dag :oops:
Var vel ikke til å unngå at han også skulle bli forkjølet.. Dritt... :dontknow
Veldig glad for å høre at det ikke bare er meg som er usunn idag!:D

Det burde jo alle barnehager hatt.. :rolleyes:
Ja, veldig bra de har det:) Da kan man jo også si anonymt ifra dersom det er noe man synes kan bli bedre:)

Ååh, typisk! :oops:
Uff! :confused: Fortsatt tenner som plager henne?
Så kjedelig! Håper hun roer seg snart! :)
Nå tror jeg faktisk det var at hun ikke var mett nok... spiser litt mindre på dagen, så da ble det ikke nok. Men litt påfyll en time etter legging sloknet hun av ;)

Men det er nok tenner også, hun er mer sutrete.

Samboer leverer iallefall storebror i morgen sånn at vi ikke blir vekt kl seks i morra, så da håper jeg hun får tatt igjen litt søvn.

Nå tror jeg faktisk det var at hun ikke var mett nok... spiser litt mindre på dagen, så da ble det ikke nok. Men litt påfyll en time etter legging sloknet hun av ;)

Samboer leverer iallefall storebror i morgen sånn at vi ikke blir vekt kl seks i morra, så da håper jeg hun får tatt igjen litt søvn.
Får håpe hun sover ut i morgen tidlig:)

Så bra hun sovnet!:D
Krysser fingre for en god natts søvn nå;)

Back
Topp