Hva men mannen din da, hva synes han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vært uenigheter før, som blant annet nevnte svigerinne har reagert på. Så overtok svigerfar hytta og det har vært fint til nå. Men nå er visst vi blitt for mange og vi må dele opp påska, visstnok. Hva er poenget med 10 sengeplasser og to atskilte deler av hytta da?
Je blir så forundret jeg, at familie blir slik!
Er ikke vant til det i min familie. Ikke i det hele tatt. Men har skjønt at det er vanlig
Hva men mannen din da, hva synes han?
Vi får den store plassen når vi kommer, hun skal bruke den frem til vi kommer opp.Forstår ikke hvorfor noen skal være slik. Jeg hadde nok reagert akkurat som deg og blitt sur, men jeg skulle gjerne reist og hele tiden gjort igjen litt mens jeg tilsynelatende er blid. F.eks ikke dele mat og snacks men kjøre deres eget løp. Er folk barnslige mot meg sp kan jeg være enda mer barnslig tilbake, og behandler folk meg med respekt så får de respekt tilbake.
Men for å være litt seriøs så kommer du nok best ut av situasjonen med å heve deg over det og klare dere med liten plass. Kos dere heller ute og med spill og god mat om kveldene. Hun kan jo sitte på det store rommet og lese eller noe så hun virkelig får utnytte plassen hun så sårt trenger.
Han ble sur han og, og gav tydelig uttrykk for det. Ellers pleier han ikke å si så mye om det er noe.
Men han tenker litt som meg, at vi føyer oss for å bevare freden...
Vi får den store plassen når vi kommer, hun skal bruke den frem til vi kommer opp.
Jeg går ikke bevisst inn for å oppføre meg på samme måte, men så blir det nok ikke så lett for meg å skjule irritasjonen heller...
VI skal storkose oss sammen viNei det forstår jeg. Det beste er å prøve å ha det gøyhåper dere får det bedre enn forventet
![]()