Moby Wrap

VeL

Glad i forumet
Har akkurat fått pakke med min Moby Wrap!!
Jeg tok et research på hva som egner seg best til å bære småfolk i, og endte med Moby Wrap. Angrer ikke et eneste sekund! Så søt, myk, fin, behagelig, lett og alt annet jeg ønsket meg! Solbeskyttelse er det også. Har akkurat prøvd den på, ikke noe vanskelig i det hele tatt. Gleder meg til å prøve den på den lille, håper hun blir glad i den også. <3
MobyWrapAlmondBlossom1.jpg
PS. Ikke reklame, måtte bare dele :)

Har du lik som den på bildet? Den var nydelig ihvertfall :-)

Så fin:) jeg har elastisk sjal, men så ut som det bli knyttet ganske likt:) det var en drøm og bære i hvertfall:) du blir nok kjempe fornøyd:)

• Liker
Reactions: VeL
Har du lik som den på bildet? Den var nydelig ihvertfall :)
Jaaa :) Takk..
Vet ikke hva pappaen kommer til å synes om blomstrene, men han får vel bære den andre veien, eller bestille en til hvis det ikke går :)
Jeg er i hvert fall OVERLYKKELIG nå :D

Så fin:) jeg har elastisk sjal, men så ut som det bli knyttet ganske likt:) det var en drøm og bære i hvertfall:) du blir nok kjempe fornøyd:)
Det var godt å høre :) Jeg liker den tanken veldig godt i hvert fall. Håper ikke prinsessen vil ha noe imot.

Åååå, den var kjæmpe fin!! En sånn skulle jeg og ha hatt, såg behagelig ut, hvor kjøpt du den? :)
Takk :)
Jeg har nesten bestilt på mobywrap.com, ville også ha en sånn solhatt de hadde der :) Men så var det noe som hindret meg, kanskje det at de sender fra USA og vi skal på ferie snart, da var det risiko for at pakken måtte returneres...
Whatever, endte med å bestille på mammabutikken.no, fikk den kjempefort. Veldig fornøyd :D
:happy093

Syns den var helt nydelig, og såg veldig praktisk ut :)
Hadee ikke noe sånt til storebror, men ser at det kanskje blir større behov for det denne gangen, og så er det jo litt "enklere" i sommer og på turer uten vogn :)
Takk, da skal jeg inn og se med en gang, trur siden "tifeldigvis" får ligge oppe på datan.. Hihi ;)

• Liker
Så fint det var! Nydelig med de blomstene på :)
Jeg har også kjøpt moby wrap :) gleder meg til å prøve det med lillegull oppi ;)

• Liker
Syns den var helt nydelig, og såg veldig praktisk ut :)
Hadee ikke noe sånt til storebror, men ser at det kanskje blir større behov for det denne gangen, og så er det jo litt "enklere" i sommer og på turer uten vogn :)
Takk, da skal jeg inn og se med en gang, trur siden "tifeldigvis" får ligge oppe på datan.. Hihi ;)
Hehe, lykke til ;)
Jeg syntes den med ugle på var også søt, så hadde noen vanskelige minutter før jeg bestemte meg.

Vedlegg

• 210_Moby_Wrap_b_resjal_-_Owl_1.jpg
    210_Moby_Wrap_b_resjal_-_Owl_1.jpg
    79,3 KB · Visninger: 40
Jeg har også sånn fra før. Genialt.

Så deilig dere forstår meg :)
Mamma spurte nemlig bare om den kan føre til noen feil i utvilkingen hvis man begynner før 6 mnd... :dontknow
Og min kjære kommer hjem sent etter div jobb og kurs, og da er han nok ikke klar til å dele min begeistring om en blomstrete sjal...

Mamma spurte nemlig bare om den kan føre til noen feil i utvilkingen hvis man begynner før 6 mnd... :dontknow
Og min kjære kommer hjem sent etter div jobb og kurs, og da er han nok ikke klar til å dele min begeistring om en blomstrete sjal...

Nei nei,de ligger jo sammenkrøka i lang tid i magen,så det er egentlig unaturlig for dem å ligge rett ut som de gjør i seng og vogn.
De får riktig posisjon i sjalet fordi de krøller beina opp og ryggen blir riktig kurvet :)

Nei nei,de ligger jo sammenkrøka i lang tid i magen,så det er egentlig unaturlig for dem å ligge rett ut som de gjør i seng og vogn.
De får riktig posisjon i sjalet fordi de krøller beina opp og ryggen blir riktig kurvet :)
Akkurat slik tenkte jeg, Skravlebøtta.
Altså, jeg skjønner jo at man ikke skal bære i den døgnet rundt, hva som helst er usunt i for store mengder. Jeg har bare så lyst å kunne bevege meg litt fritt rundt, og kunne ha armene ledig! Fint at dere med erfaringen også sier at den er god :)

Det er kjempe fint for babyen å ligge sånn. Trygt og godt inntil mamma, tar ingen skade. Premature anbefales jo å bæres sånn. Brukte det masse til snuppa her fra hun var 3 uker til godt over året.

• Liker
Tror ikke du trenger å begrense deg engang :). Bær så mye du vil :D

• Liker
Har akkurat fått pakke med min Moby Wrap!!
Jeg tok et research på hva som egner seg best til å bære småfolk i, og endte med Moby Wrap. Angrer ikke et eneste sekund! Så søt, myk, fin, behagelig, lett og alt annet jeg ønsket meg! Solbeskyttelse er det også. Har akkurat prøvd den på, ikke noe vanskelig i det hele tatt. Gleder meg til å prøve den på den lille, håper hun blir glad i den også. <3
Vis vedlegget 8884
PS. Ikke reklame, måtte bare dele :)

Jeg tok meg frihet til å lage bildet større for deg :D

Det er veldig bra for de å ligge med beina i sprik.
Hoftekulene er ikke ferdig utviklet når de blir født, bendannelsen i hoftekula starter rundt 3mnds alder.
At da bena holdes i sprik gjør at hoftekula ligger godt plassert i hofteleddet.

Har selv et barn som hadde hoftedysplasi som liten, og han gikk jo med skinne i 13 mnd. da har de beina i sprik akkurat som på bildet over her.

Det som ikke er bra for nyfødte er disse bæreselene.

Men sjal, mei tai og andre bæretøy er bare fint for de aller minste.
Selv hadde jeg mei tai. Men den ble ikke brukt så mye. for dumme meg bestilte en med ullfór. det hørtes veldig praktisk ut, men ble altfor varmt :S

Back
Topp