Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det hadde blitt for dumtKan jo ikke vaske hos andre,når jeg betaler forlk for å vaske hos meg!![]()
Haha...skjønner det nå!Hihi! Det er meg det!![]()
ja sant!Nei, det hadde blitt for dumt![]()
Neida, kunne jo ikke detDu kunne jo ikke lukte (hverfall ikke før han kom inn døren) hva han holdt på med!
![]()
God plan!!ja sant!Vet at hun får vaskedame fredag,så da får jeg heller rote litt ekstra
![]()
Hihi, deilig å sove litt også daMin jobber stort sett kveldene og... så skal ikke stå på ledig tidBare så himmla kveldstrøtt!
![]()
Har alltid vært sånn jeg!Haha...skjønner det nå!![]()
Ja var det jeg tenkteGod plan!!Så får hun litt igjen for vaskekronene!
![]()
Den var frekk Ronja
Veldig deiligHihi, deilig å sove litt også da![]()
Lata som jeg ikke så den jegDen var frekk Ronjafyyyy!
Litt smart du daLata som jeg ikke så den jeg![]()
Deilig med godt sovehjerteHar alltid vært sånn jeg!Så jeg film sammen med vennene mine på kveldstid,så var det ikke usansynlig at frøken Hansen (som jeg hett da) sovna under filmen
![]()
Jepp! Har sagt det før,og sier det igjen; Smart er mellomnavnet mitt!Litt smart du da![]()
Hva??Den var frekk Ronjafyyyy!
Ja fytti! Sjønner ikke at småtrolla orker jeg!Deilig med godt sovehjerteAlternativet er så mye mer kjipt!!
![]()
Kan godt legge det ut en gang til???Lata som jeg ikke så den jeg![]()
Æsj...bare gi meg dårlig samvittighet du...Nei når dere bare frister med chips, så skal jeg forlate dere!!!jeg får være fornuftig å vaske kjøkkenskapene mine
![]()