Dersom det skjer så blir jeg imponert!Ikke santså vi får se i sommer da om det blir blomster da også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom det skjer så blir jeg imponert!Ikke santså vi får se i sommer da om det blir blomster da også
![]()
Puuhh...bra du fikk litt avstand til henne i det minste!Nei sove kan jeg vist aldri gjøre
Men fikk hoppa fra klatremus litt daHun var jo bare ett par innlegg bak meg i går
![]()
Haha jaJa det er det verste jeg og vet!Spes vist du lager noe som kan bli "ødelagt" om det står litt for lenge
![]()
Jeg er sjokka at du enda ikke har tatt meg igjenJa grattis med ny plasseringHer må det skrivest skal jeg hoppe oppover
![]()
Haha jeg ogsåDersom det skjer så blir jeg imponert!![]()
Sitt til du blir ferdig, du! Kan tørke litt støv for deg så lenge, jeg...host, host..Vi satser på det!Kremt Bare ta den tiden du trenger på do altså!
![]()
Bare hyggelig!Søta! Takk for det![]()
Ja synest hun var kommet farlig nært!Puuhh...bra du fikk litt avstand til henne i det minste!![]()
Synes du klarer deg bra!Ja grattis med ny plasseringHer må det skrivest skal jeg hoppe oppover
![]()
Kan spise litt potetgull så lenge jeg hørtest bedre ut!Sitt til du blir ferdig, du! Kan tørke litt støv for deg så lenge, jeg...host, host..![]()
Har en tendens til å sovne på sofaen på kvelden jegJeg er sjokka at du enda ikke har tatt meg igjenmen nå må jeg jo holde plassen min også
![]()
Disse musene er noen luringer...Ja synest hun var kommet farlig nært!![]()
Neiii! Feigt å fristeKan spise litt potetgull så lenge jeg hørtest bedre ut!![]()
Hørtes vel kanskje mer sannsynlig ut, jaKan spise litt potetgull så lenge jeg hørtest bedre ut!![]()
Hihi, sjelden aktiv om kveldene jeg også, samboeren vil også ha oppmerksomhet utrulig nokHar en tendens til å sovne på sofaen på kvelden jegSå jeg er ikke overrasket
![]()
Du kunne jo ikke lukte (hverfall ikke før han kom inn dørenHaha jamen fikk dårli samvittighet i går da med den spydige tonen
haha
Husker da jeg var helt fersk her inne, så lurte alltid folk ppå om fru Sandbakk hadde sovnet..Har en tendens til å sovne på sofaen på kvelden jegSå jeg er ikke overrasket
![]()
Kan jo ikke vaske hos andre,når jeg betaler forlk for å vaske hos meg!Hørtes vel kanskje mer sannsynlig ut, ja![]()
Hihi! Det er meg det!Husker da jeg var helt fersk her inne, så lurte alltid folk ppå om fru Sandbakk hadde sovnet..Nå skjønner jeg jo hvorfor!
![]()
Min jobber stort sett kveldene og... så skal ikke stå på ledig tidHihi, sjelden aktiv om kveldene jeg også, samboeren vil også ha oppmerksomhet utrulig nok![]()