Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på hvorfor jeg våkner så sinnsykt tidlig?? Burde ikke vi sove masse nå så vi er klare for å være våkne når trollene våre er her?? =P
Samboern min reiser på jobb rundt kl. 6 hver dag, så det er heelt stille i huset.. ingenting som vekker meg, alikevel våkner jeg kl 7 og er lys våken.. Jeg har aldri sovet lenge om morgenen, men 7?? Det er tidlig altså =P
Da jeg jobbet var det jo døden å måtte opp kl 7 =P
Jaja.. det var den frustrasjonen.. I dag skal jeg prøve å være litt flink hjemme igjen.. er så stusselig her nå =P
I kveld skal jeg muligens på slik treff med flere gravide damer, men jeg kjenner egentlig ingen av de, og siden jeg er litt folkesky høres det litt skummelt ut =P
Mulig jeg er litt rar.. men det høres bare koselig ut =)Neida,vi skal ikke sove mye,vi skal forberede oss på å bli vekket til alle døgnets tider av en krevende sove-spise-bæsje-gråte-maskin
Heldigvis utvider de reportoaret etterhvert så vi kan legge til glise-le-bable-![]()
Mulig jeg er litt rar.. men det høres bare koselig ut =)
Våkner nesten hver natt mellom 3 og 4.. Tenker at det er sikkert ei tid han her kommer til å være våken =P
Blir jo koselig med selskap da, siden man er våken alikevel =P
Hehe.. sant nok =P Selv om det høres koselig ut nå, vil jeg vel ratt tro at man går lei =)Joda,det er koselig
Men du kan banne på at han sover den tida du er våken på natta,og våkner når du endelig har sovna igjen
Ikke for å være pessimist,men det er bare så typisk![]()
Våkner også kjempe tilig på morgen, mellom halv 7 og halv 8 vær dagJeg lurer på hvorfor jeg våkner så sinnsykt tidlig?? Burde ikke vi sove masse nå så vi er klare for å være våkne når trollene våre er her?? =P
Samboern min reiser på jobb rundt kl. 6 hver dag, så det er heelt stille i huset.. ingenting som vekker meg, alikevel våkner jeg kl 7 og er lys våken.. Jeg har aldri sovet lenge om morgenen, men 7?? Det er tidlig altså =P
Da jeg jobbet var det jo døden å måtte opp kl 7 =P
Jaja.. det var den frustrasjonen.. I dag skal jeg prøve å være litt flink hjemme igjen.. er så stusselig her nå =P
I kveld skal jeg muligens på slik treff med flere gravide damer, men jeg kjenner egentlig ingen av de, og siden jeg er litt folkesky høres det litt skummelt ut =P
Joda.. jeg ser den.. men her er det ingenting som vekker meg da.. Jeg kan egentlig sove heeele dagen =P Men, neida.. opp og hopp kl 7.. =) Det er liksom ikke snakk om å ligge i senga å slappe av heller.. har ikke roa på meg.. men i sofa'n kan jeg sitte da =PMå også si at jeg syns det er litt morsomt å lese at dere syns det er fryktelig tidlig å våkne i 7 tiden
Her har jeg inntil for 1 mnd siden blitt vekket 06.30 hver dag av junior som er klar for å stå opp. Tidlig er for meg før 6
Før junior var tidlig før 11. Men om jeg nå får sove til 8-9 uten å ha blitt vekket så har jeg sovet leeenge![]()
Ååå slik er sambo og. Er til å bli gal av..!Det er så godt å lese at det er flere som holder på sånn! Denne uka har jeg våkna FØR vekkerklokka til sambo, og han har den første alarmen på klokka seks.. (jada, han er sånn som liker å torturere seg selv og andre med flere alarmer..kjempegøy når man ikke skal stå opp selv da
)
Hehe.. slik er samboer'n min også.. og i tillegg til klokka pleier han å rulle seg over på min side og skal holde rundt meg og stryke på magen mellom klokkene =P Koselig når jeg er våken, men litt slitsomt når jeg faktisk sover =PDet er så godt å lese at det er flere som holder på sånn! Denne uka har jeg våkna FØR vekkerklokka til sambo, og han har den første alarmen på klokka seks.. (jada, han er sånn som liker å torturere seg selv og andre med flere alarmer..kjempegøy når man ikke skal stå opp selv da
)
Åh, det må jo være dritekkelt før man blir vant til detHer rister hele senga når klokka ringer. Siden mannen er tunghørt, og døv når han tar av seg høreapparatene om kvelden så har han en sånn vibrerende boks under madrassen..