Har bare lyst til å gråte...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Her trodde jeg at alt var superdupert og flott etter ul i går. Legen var jo merkelig, det kommenterte jo mannen min og.. Og i dag ringte hun og sa at hun hadde sett noe i går, men visste ikke hva det var.. Og ville at jeg skulle komme inn til en ny undersøkelse av en kollega av henne. Helst i dag, men det har jeg ikke sjanse til.. Så jeg skal inn på morgenen i morgen for ny sjekk..

Huff, ikke dette jeg trenger ha i tankene i dag.. Skal ha påhør av undervisningen min i dag, en person fra universitetet som skal høre min undervisning og samtale om den etterpå.. Og da er jeg jo litt stressa/nervøs på forhånd..

Blæh!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan vel ikke være noe alvorlig, da hadde legen vel sett og sagt med en gang skulle en tro. Ikke no kjekk beskjed uansett ! Tror jeg hadde droppa undervisning idag , vanskelig å konsentrere seg.

Det var da dårlig gjort! Kunne jo sagt det med en gang da hvertfall..
Får krysse fingrene for at legen bare er skikkelig uintelligent og at kollegaen ser med en gang og sier "jammen det der er jo bare ...... ikke noe å mase sånn om det vel "

Satser på at skravlebøtta har rett <3 Det var jo kjempeteit å få den beskjeden idag da.. :( Krysser fingrene for nye positive beskjeder i morgen <3

Det kan vel ikke være noe alvorlig, da hadde legen vel sett og sagt med en gang skulle en tro. Ikke no kjekk beskjed uansett ! Tror jeg hadde droppa undervisning idag , vanskelig å konsentrere seg.
Joda, men da må påhøret utsettes og det orker jeg ikke.... Så holder bare ut, er såpass dreven i det jeg gjør at jeg fikser det..

Huff....virkelig dårlig gjort å komme med en slik beskjed, dagen etter at dem tror dem hadde sett noe. Krysser fingre for at dem virkelig tar feil.

Det syns jeg var dårlig gjort av den legen.

Legen skal ikke vente til andre dager med å si sånt vøtt.
Ser dem noe mistenkelig skal det sjekkes DER OG DA! Ikke ringe en pasient dagen/er tterpå for å fortelle at du, jeg ble ikke så sikker kan du komme e tur til oppleg.

Hadde rett å slett kjefta på den legen jeg asså!

Så kjipt:/ håper virkelig at det går bra i dag! Og at det viser seg i morgen at hun tok feil:)

uff, må være en forferdelig følelse!!! Håper inderlig at det ikke er noe alvorlig. Og fy legen som ikke sa noe med engang!
Masse lykke til i morgen!

Herregud så uprofesjonelt! :S Håper at alt er som det skal og ønsker deg lykke til!!

Det hørtes skummelt ut, men får håpe det ikke er noe alvorlig! Kan være legen har sett feil og, men vil forsikre seg om ting? Lykke til uansett..

Takk for mange hyggelige meldinger. :)

Det er jo vel og bra t de er grundige, og har hun sett noe, så må det jo sjekkes opp. Men er bare så kjipt at hun sa i går at alt ser fint ut, men skal se over bildene og endelig rapport sendes fastlegen. Så jeg visste at hun skulle se over, men at hun da ringer dagen etter og vil ha meg inn så fort som mulig fordi hun hadde sett noe likevel? Bummer! Spurte litt i telefonen hva det var hun hadde sett og da sa hun at det var noe som blokkerte den ventrikulære strømningen eller noe i den dur. Og i går sa hun at blodgjennomstrømningen var fin.. Er ikke det det samme da?

Huff, håper hun "bare" er uerfaren og litt redd for å gjøre feil og vilbare dobbelsjekke, og at hun ikke egentlig har sett noe ille... Og glad er jeg for at det er en annen en som skal undersøke meg i morgen!

Huff, ikke noe gått å få en sånn beskjed over tlf.. Håper som deg at det bare er hun som har sett feil, lykke til i morgen, krysser fingrene for dere <3

Huff, sjønner du blir engstelig av en sånn telefon. Vi får satse på at det var en litt uerdfaren lege, og som er litte flink til å informere pasienter.
Jeg tror enkelte ikke sjønner hvor nervøs folk kan bli over feile ord som blir sagt. Eller feil ordlegging.

Lykke til klem er sendt til deg!!!

Huff, sjønner du blir engstelig av en sånn telefon. Vi får satse på at det var en litt uerdfaren lege, og som er litte flink til å informere pasienter.
Jeg tror enkelte ikke sjønner hvor nervøs folk kan bli over feile ord som blir sagt. Eller feil ordlegging.

Lykke til klem er sendt til deg!!!
Nei, det er nettopp det. Hvordan snakke med mennesker, det er noe som alle i slike yrker burde hatt et kurs i. Både jeg og du har yrker som det er ytterst viktig at man er konkret og lettforståelig, slik at misforståelser ikke oppstår..

Uff, for en lei beskjed.. Og for en dårlig kommunikasjon fra legens side! :( Håper som de andre her, og deg, at hun er uerfaren.

Sender over en god klem og håper dere får fine nyeter i morgen :)

Hvordan gikk undervisningen med den påfølgende samtalen idag da? Fikk du roa nervene nok i forkant?

Håper morgendagen blir bra <3

Back
Topp