De gjør det, forandrer seg veldigden som brøt frem i går oppe vises jo bare såvidt. Så blir stas når de kommer ordentlig frem. Får ett helt annet ansikt og smil med engang det er er tenner der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De gjør det, forandrer seg veldigden som brøt frem i går oppe vises jo bare såvidt. Så blir stas når de kommer ordentlig frem. Får ett helt annet ansikt og smil med engang det er er tenner der![]()
Ja, virkelig deiligblir mange trilleturer i dag ,-)
Jepp, det er mitt lys i tunnellen! Min gulrot!ja de klarer seg jo ikke uten søvn heller
den uken hjelper en til å klare seg gjennom disse dagene herrart det der igrunn
![]()
Nettopp, han her er jo til og med til tannlegen. Er visst en flaske til som skal minne veldig om puppen, jeg kunne låne av ei venninne så tenkte prøve den og![]()
samme herHerlig! Slike dager er gull verdt.iallefall ikke hverdagskost her
![]()
De gjør det, forandrer seg veldigBlir brått "store"
![]()
Takk, da skal jeg gjøre det. Har ikke prøvd på en stund nå, ga litt oppkjedelig når man er så avhengig av den puppenselv om det er kos også
ja tror jeg hadde prøvd alle mulige flasker. Jeg prøvde også mange ulike til snuppa, hun ville ikke ha noen. Men tok frem MAM flaska på ny igjen etter stund, og da tok hun den fint. Så prøv gjerne på ny med de du allerede har![]()
Jepp, det er mitt lys i tunnellen! Min gulrot!![]()
samme hernyter det mens det varer :-D
Hihi, flaks for megMen du har vært syk, da tells det ikke![]()
Takk, da skal jeg gjøre det. Har ikke prøvd på en stund nå, ga litt opp![]()
Helt klart!alltid lurt å ha en gulrot å se frem til![]()
Helt klart!
Nå har pasienten min sovnet i sofaen her..uten mat stakkars..![]()
Hehe...nei, her må han velge! Enten sove eller spiseMakan til sykepleier du er daikke mat engang!
Ja, går litt for fort:/de små babyene våre blir så store altfor fort![]()
Hehe...nei, her må han velge! Enten sove eller spise![]()
Ja, ser den selvdet gjorde jeg også, var temmelig frustrert en periode
Men da jeg fant frem MAM flasken igjen gikk det mye bedre. De er jo bare vant med puppen så skjønner jo de blir litt forvirra og kanskje fornærmet når man stapper en flaske i munnen på de![]()
Huff, skikkelig sliten han♥Helt klart!
Nå har pasienten min sovnet i sofaen her..uten mat stakkars..![]()
Ja, går litt for fort:/
gikk ganske fort å få hakka løs isen, men jernspett er tunge altså!ja alt må fåes med
er noe med det å klare å legge seg tidlig når man vet det blir tidlig morgen.. Jeg er ikke flink på det, syns det er så godt å kunne få litt tid for seg selv når alle er lagt
pmed det ordner seg nok selv når jeg engang skal tilbake på jobb.