Om du titter innom

den som brøt frem i går oppe vises jo bare såvidt. Så blir stas når de kommer ordentlig frem. Får ett helt annet ansikt og smil med engang det er er tenner der;)
De gjør det, forandrer seg veldig:D Blir brått "store":)

Nettopp, han her er jo til og med til tannlegen. Er visst en flaske til som skal minne veldig om puppen, jeg kunne låne av ei venninne så tenkte prøve den og:)

kjedelig når man er så avhengig av den puppen:p selv om det er kos også;)
ja tror jeg hadde prøvd alle mulige flasker. Jeg prøvde også mange ulike til snuppa, hun ville ikke ha noen. Men tok frem MAM flaska på ny igjen etter stund, og da tok hun den fint. Så prøv gjerne på ny med de du allerede har;)

kjedelig når man er så avhengig av den puppen:p selv om det er kos også;)
ja tror jeg hadde prøvd alle mulige flasker. Jeg prøvde også mange ulike til snuppa, hun ville ikke ha noen. Men tok frem MAM flaska på ny igjen etter stund, og da tok hun den fint. Så prøv gjerne på ny med de du allerede har;)
Takk, da skal jeg gjøre det. Har ikke prøvd på en stund nå, ga litt opp;)

Takk, da skal jeg gjøre det. Har ikke prøvd på en stund nå, ga litt opp;)

det gjorde jeg også, var temmelig frustrert en periode :rolleyes:
Men da jeg fant frem MAM flasken igjen gikk det mye bedre. De er jo bare vant med puppen så skjønner jo de blir litt forvirra og kanskje fornærmet når man stapper en flaske i munnen på de:p

det gjorde jeg også, var temmelig frustrert en periode :rolleyes:
Men da jeg fant frem MAM flasken igjen gikk det mye bedre. De er jo bare vant med puppen så skjønner jo de blir litt forvirra og kanskje fornærmet når man stapper en flaske i munnen på de:p
Ja, ser den selv;) Har du bare gitt mm på flaske eller mme? Hadde vært så deilig om jeg bare kunne gitt mme og slippet den pumpingen:)

ja alt må fåes med ;)

er noe med det å klare å legge seg tidlig når man vet det blir tidlig morgen.. Jeg er ikke flink på det, syns det er så godt å kunne få litt tid for seg selv når alle er lagt :p
pmed det ordner seg nok selv når jeg engang skal tilbake på jobb.
gikk ganske fort å få hakka løs isen, men jernspett er tunge altså! :o

jeg får komme meg tidligere i seng i kveld, men som deg så er det så deilog å sitte oppe mutters alene ;)

Back
Topp