Egg folkens!

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Siden det var jeg som startet usikkerheten så må jeg informere om at jeg leste på matportalen og der sto det at rå egg ikke er farlig i Norge :)

Hehe.. Har det vært snakk om det ? Godt jeg ikke så det da, så mye kakerøre som jeg har dytta i meg. :p

Var en stund siden når jeg laga makroner og hadde lyst på røre. Men jeg trodde ikke jeg kunne og dermed spredte jeg den bekymringen :p

Var en stund siden når jeg laga makroner og hadde lyst på røre. Men jeg trodde ikke jeg kunne og dermed spredte jeg den bekymringen :p

Du altså, alltid noe kaos med deg ;)

Jeg som bare sprer det gode budskap om spekemat og slikt, som viser seg og IKKE være sant. :p Da er det vell igrunn bedre at du er skeptisk og sprer den bekymringen. :p

Du altså, alltid noe kaos med deg ;)

Jeg som bare sprer det gode budskap om spekemat og slikt, som viser seg og IKKE være sant. :p Da er det vell igrunn bedre at du er skeptisk og sprer den bekymringen. :p

He he. Noen må jo lage litt leven,var det ikke så? ;)
Gud,jeg har lyst på den nye salamien til Gilde om dagen.. 3 mnd igjen..

He he. Noen må jo lage litt leven,var det ikke så? ;)
Gud,jeg har lyst på den nye salamien til Gilde om dagen.. 3 mnd igjen..

Jo enda godt at noen gjør det :p Haha.

3... lange ... mnd ... ! :p Det som er kjedelig med meg, er at om jeg er lik nå som sist så mister jeg fullstendig lysta på slik mat etter fødsel :p

Så da kan man drikke eggedosis ;)

Dere skulle ha bodd nærmere, så kunne dere kjøpt egg av meg.. :P Med 11 høner så blir det litt mer egg enn jeg kan bruke opp.. :P

Dere skulle ha bodd nærmere, så kunne dere kjøpt egg av meg.. :p Med 11 høner så blir det litt mer egg enn jeg kan bruke opp.. :p

Du får bake no inn i granskauen :p Og lage maaaasse marengs. Pikekyss og andre slike kalorifattige ting. Ikke server kaffe når folk kommer på besøk, server eggedosis. :p

Sender du over litt energi da? :p Akkurat nå er det mangelvare her, så da skjer det litt lite.. :p

Noway Hose! Du snakker til ho som sitter på en kjøkkenstol og lager middag. Om jeg sender noe energi avgårde nå så må jeg begynne og lage middag i senga. :p Haha

F. eks Ben & Jerrys is er også helt trygt!! ;) Selvom den ikke er norsk.
Og den er skikkelig god og, farlig god!

Nei.. nå må jeg kose meg med en brødskive med makrell i tomat tror jeg :P

sender du med posten eller??? hahahah ;) Med sporing....

Kunne ikke dy meg :P
Det verste er at jeg har spekulert mye på om det ikke kunne gått an, familien min bor så langt unna så jeg får bare levert egg til dem noen få ganger i året :P Har ikke funnet løsningen enda da :P

Dere kan jo få se på dem i det minste :P så skal jeg si fra når jeg har løst gåten med hvordan jeg skal få levert til andre enn naboene :P (lage en teleportør kanskje?)

Vedlegg

• 1363641175196.jpg
    1363641175196.jpg
    35,9 KB · Visninger: 8
Back
Topp