Siden det var jeg som startet usikkerheten så må jeg informere om at jeg leste på matportalen og der sto det at rå egg ikke er farlig i Norge 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en stund siden når jeg laga makroner og hadde lyst på røre. Men jeg trodde ikke jeg kunne og dermed spredte jeg den bekymringen![]()
Du altså, alltid noe kaos med deg
Jeg som bare sprer det gode budskap om spekemat og slikt, som viser seg og IKKE være sant.Da er det vell igrunn bedre at du er skeptisk og sprer den bekymringen.
![]()
He he. Noen må jo lage litt leven,var det ikke så?
Gud,jeg har lyst på den nye salamien til Gilde om dagen.. 3 mnd igjen..
Dere skulle ha bodd nærmere, så kunne dere kjøpt egg av meg..Med 11 høner så blir det litt mer egg enn jeg kan bruke opp..
![]()
Sender du over litt energi da?Du får bake no inn i granskauenOg lage maaaasse marengs. Pikekyss og andre slike kalorifattige ting. Ikke server kaffe når folk kommer på besøk, server eggedosis.
![]()
Sender du over litt energi da?Akkurat nå er det mangelvare her, så da skjer det litt lite..
![]()
Dere skulle ha bodd nærmere, så kunne dere kjøpt egg av meg..Med 11 høner så blir det litt mer egg enn jeg kan bruke opp..
![]()
Typisk.. har du en kjøkkenstol ekstra i det minste?Noway Hose! Du snakker til ho som sitter på en kjøkkenstol og lager middag. Om jeg sender noe energi avgårde nå så må jeg begynne og lage middag i senga.Haha
Det verste er at jeg har spekulert mye på om det ikke kunne gått an, familien min bor så langt unna så jeg får bare levert egg til dem noen få ganger i åretsender du med posten eller??? hahahahMed sporing....
Kunne ikke dy meg![]()
Det verste er at jeg har spekulert mye på om det ikke kunne gått an, familien min bor så langt unna så jeg får bare levert egg til dem noen få ganger i åretHar ikke funnet løsningen enda da
![]()
Typisk.. har du en kjøkkenstol ekstra i det minste?![]()
Dere kan jo få se på dem i det minsteså skal jeg si fra når jeg har løst gåten med hvordan jeg skal få levert til andre enn naboene
(lage en teleportør kanskje?)
Aner ikke!Funker ikke med bobleplast asså?![]()