Krysser fingre for deg ihvertfall!er akkurat detmen men det dukker nok opp noe til slutt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for deg ihvertfall!er akkurat detmen men det dukker nok opp noe til slutt
![]()
Nemlig!!Man må da prioritere riktig
![]()
Nettopp, hadde det ikke vært for penger hadde jeg tatt sykepleierutdanning og deretter videreutdannet meg til jordmorja det er mange videreutdanninger man kan bygge på også, det er bare å finne det rette![]()
Nope, kun BV som gjelder vettuikke så nøye med hverken det ene eller det andre vel?![]()
hehe...får trimmet seg litt da![]()
Haha, minvhar faktisk gått og lagt seg i senga uten og sovne på sofaen først. Kan ikke huske sist det skjeddeHehe...får ikke se det heller jeg
Jeg har valgt pc idag, og da har mannen grepet hardt rundt fjernkontrollen
Nå kikker han på Discovery Showcase...![]()
Fabrikken heter fresenius kabi, tyskt selskap. Lages mest sånne poser der, så leverer til sykehus for det meste![]()
Nærmer seg veldig!Og da er det bare 43 innlegg igjen til 8000![]()
Nettopp, hadde det ikke vært for penger hadde jeg tatt sykepleierutdanning og deretter videreutdannet meg til jordmor![]()
Tiden strekker ikke til...ja og det har jeg ikke noe vondt av
har ikke vært flink med det siste tiden, huff..
HahaHaha, minvhar faktisk gått og lagt seg i senga uten og sovne på sofaen først. Kan ikke huske sist det skjedde![]()

Jepp, dette ble jo nesten for lettNærmer seg veldig!![]()
det skal være sikkert!ingen over og ingen ved siden![]()
ja, hjelper seg nånå gikk det unna her![]()
Tiden strekker ikke til...
ihvertfall ikke når det alltid er en som er syk!![]()