Tidlig UL i Vestfold

eia89

Betatt av forumet
Jeg er nå bare 5+2 uker. Skal ikke til første kontroll hos legen før 2. mai ! :( Har veldig lyst å roe meg ned med en tidlig UL for å se at alt står bra til. Høre hjertet å sånn. Jeg er den fødte bekymreren, måtte til og med ta en test i dag igjen for å sjekke at jeg fremdeles var gravid .. :-/

Noen i Vestfold som vet om noen dyktige som driver privat?

Hvor i Vestfold holder du til da? :)

Meg og magen tror jeg det hetter i Tønsberg by, han er en av 2 i Vestfold som kan se veldig mye tidlig :)

Mye koster det å gå privat på ul? Hørt mye bra om de i Tønsberg, holder til i Vestfold selv. ;) er like langt på vei som deg og var på kontroll pga kvalme idag hos legen, men må nok vente til nesten juni før ul. Er lenge til :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mye koster det å gå privat på ul? Hørt mye bra om de i Tønsberg, holder til i Vestfold selv. ;) er like langt på vei som deg og var på kontroll pga kvalme idag hos legen, men må nok vente til nesten juni før ul. Er lenge til :(

Jeg fant noen som heter kvinnedoktor.no, De holder til i Tønsberg. Jeg kunne dratt på 2D/screening allerede neste uke, men jeg skal klare å vente til uke 11. Fikk bestillt time 30. April :) Det koster 1100,- Gleder meg!! :D

Sandefjord helsepark gjør det også tror jeg.

Larvik har jeg liten peiling på :/

Sandefjord helsepark vet jeg gjør det,da mine 2 beste venninner gikk der.. Men tror også Fritzøe klinikken i Larvik gjør det? Mine gyno holder til der,og jeg får tidlig innvendig ul.. Men er jo andre grunner til da..

Hmm 1100,- var ikke gale for å se at alt er vel! Må ringe de en dag og bestille :) noen andre med andre priser? Hva Sandefjord helsepark evnt tar?;)

Sandefjord helsepark vet jeg gjør det,da mine 2 beste venninner gikk der.. Men tror også Fritzøe klinikken i Larvik gjør det? Mine gyno holder til der,og jeg får tidlig innvendig ul.. Men er jo andre grunner til da..

Fritzøe klinikk måtte ha henvisning fra lege, kanskje jeg skal se på den i Sandefjord likevel:)

Si ifra om du finner pris på Sandefjord Helsepark, a! :)

Back
Topp