Tilbake:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Da har vi endelig sovet i egen seng igjen, det var godt, borte bra men hjemme best:-)
Det ble en veldig fin tur, reisa begge veiene gikk over all forventning, veldig glad jeg dro til tross for at jeg var skeptisk, siden snuppa ikke var helt i form.
Hun har fremdeles tett nese, men nå er det ikke så langt inne i nesen, mest sånn typisk snørr nå, som renner ut. Heldigvis ingen feber eller noe sånt, håper hun slipper snørret snart. Vi bli i hvertfall bare inne i dag, kanskje det hjelper på.
Hun er litt grinete i dag, hun har jo hatt tre søskenbarn å leke med hele tiden i noen dager, det var stor stas:-)
Fått kjøpt alt for mye fint som vanlig, så nå må jeg stramme inn :fish.

Da har vi endelig sovet i egen seng igjen, det var godt, borte bra men hjemme best:)
Det ble en veldig fin tur, reisa begge veiene gikk over all forventning, veldig glad jeg dro til tross for at jeg var skeptisk, siden snuppa ikke var helt i form.
Hun har fremdeles tett nese, men nå er det ikke så langt inne i nesen, mest sånn typisk snørr nå, som renner ut. Heldigvis ingen feber eller noe sånt, håper hun slipper snørret snart. Vi bli i hvertfall bare inne i dag, kanskje det hjelper på.
Hun er litt grinete i dag, hun har jo hatt tre søskenbarn å leke med hele tiden i noen dager, det var stor stas:)
Fått kjøpt alt for mye fint som vanlig, så nå må jeg stramme inn :fish.
koselig at du er tilbake =)
Godt å høre at det gikk bra og at formen er bedre =)
Gikk flyet greit? =)

koselig at du er tilbake =)
Godt å høre at det gikk bra og at formen er bedre =)
Gikk flyet greit? =)

Ja det gikk fint, litt utålmodig på slutten, men ingen skriking,på vei hjem sovna hun de siste ti minuttene:-)
Den bæresela er verd sin vekt i gull:-) Jeg har båret henne hver dag, hun har sovet som en stein oppi der, ikke utålmodig i det hele tatt, enda hun har blitt båret flere timer hver dag:-)

Ja det gikk fint, litt utålmodig på slutten, men ingen skriking,på vei hjem sovna hun de siste ti minuttene:)
Den bæresela er verd sin vekt i gull:) Jeg har båret henne hver dag, hun har sovet som en stein oppi der, ikke utålmodig i det hele tatt, enda hun har blitt båret flere timer hver dag:)
Åh, så herlig =)
Bæring er fantastisk ja.
-dro du uten vogn?

Åh, så herlig =)
Bæring er fantastisk ja.
-dro du uten vogn?

Ja, ble så mye styr å ta med den synes jeg.
Gikk helt fint å bære på shopping, hadde med med en sekk:-)

Ja, ble så mye styr å ta med den synes jeg.
Gikk helt fint å bære på shopping, hadde med med en sekk:)
Genialt når man våger seg ut på tur uten vogn, synes jeg! :D
Og shopping går fint med bæresele, så lenge man ikke skal handle/prøve klær til seg selv :D
Jeg bruker mye sekk. Har en knallilla som jeg er veldig glad i :p

Genialt når man våger seg ut på tur uten vogn, synes jeg! :D
Og shopping går fint med bæresele, så lenge man ikke skal handle/prøve klær til seg selv :D
Jeg bruker mye sekk. Har en knallilla som jeg er veldig glad i :p

Kjøpte mest til henne hehe:-) Jeg var litt skeptisk i starten, men det fungerte jo kjempefint, hun sov jo nesten hele tiden, og om hun våknet tittet hun på alt som foregikk rundt henne:-)

Kjøpte mest til henne hehe:) Jeg var litt skeptisk i starten, men det fungerte jo kjempefint, hun sov jo nesten hele tiden, og om hun våknet tittet hun på alt som foregikk rundt henne:)
Det er herlig :D :D
Jeg ble sur på vogna i går og lot den ligge i bilen. Det er en klips på den som pleier å henge seg opp slik at det blir trøblete å ta bagen av og på.
Så om vi skal på tur i dag blir det bæretøy. Han sover i en gammel bagvogn vi har stående, men den egener seg ikke for turgåing!

Det er herlig :D :D
Jeg ble sur på vogna i går og lot den ligge i bilen. Det er en klips på den som pleier å henge seg opp slik at det blir trøblete å ta bagen av og på.
Så om vi skal på tur i dag blir det bæretøy. Han sover i en gammel bagvogn vi har stående, men den egener seg ikke for turgåing!

Det er litt pes med vogna noen ganger ja, tror jeg kommer til å bære henne mer nå som jeg vet det fungerer.
Meeen du store min hvor tungt det blir etter en stund, måtte ha noen pauser, kjente det godt i ryggen etterpå:-)

Det er litt pes med vogna noen ganger ja, tror jeg kommer til å bære henne mer nå som jeg vet det fungerer.
Meeen du store min hvor tungt det blir etter en stund, måtte ha noen pauser, kjente det godt i ryggen etterpå:)
Ja man kjenner det godt =)
PRøv deg på ryggbæring etterhvert, om du skal bære lenge :D

Ja man kjenner det godt =)
PRøv deg på ryggbæring etterhvert, om du skal bære lenge :D

Ja det hadde nok vært lurt, men jeg føler jeg må se henne for å ha kontroll hehe:-)

Så godt du hadde en flott og koselig tur:) Håper Anette snart blir helt frisk igjen:) Veldig koselig du er tilbake igjen<3

Ja det hadde nok vært lurt, men jeg føler jeg må se henne for å ha kontroll hehe:)
Ja, jeg skjønner det
Jeg skal kjøpe meg et lite speil å ha i lommen for ryggbæringsturer!

Så flott at dere har hatt en fin tur! Og ikke minst at reisa gikk så bra! :D Jeg synes iallfall det er kjempekos å reise med spedbarn :) Skal sørover en tur igjen nå i mai jeg da ;)

Synes det er tøft at du reiste uten vogn da! :D Jeg har jo vogn der jeg kommer, for Hermine er så avhengig av å få sove i den på formiddagen ;) MEN jeg har jo alltid vært borte ei ukes tid, da merker man kanskje mer behovet for vogn!

Så flott at dere har hatt en fin tur! Og ikke minst at reisa gikk så bra! :D Jeg synes iallfall det er kjempekos å reise med spedbarn :) Skal sørover en tur igjen nå i mai jeg da ;)

Synes det er tøft at du reiste uten vogn da! :D Jeg har jo vogn der jeg kommer, for Hermine er så avhengig av å få sove i den på formiddagen ;) MEN jeg har jo alltid vært borte ei ukes tid, da merker man kanskje mer behovet for vogn!

Hun sov så godt i bæresela at det gikk fint, men lurte litt selv:-)

Hun sov så godt i bæresela at det gikk fint, men lurte litt selv:)
det er jo bra da! Men Hermine har jo 3 lurer, ute, for dag, så tror ikke jeg hadde orka å gått tur 1 time 3 ganger daglig da :p ;)

det er jo bra da! Men Hermine har jo 3 lurer, ute, for dag, så tror ikke jeg hadde orka å gått tur 1 time 3 ganger daglig da :p ;)

Det skjønner jeg:-) Jeg var faktisk ute å gikk hele dagen med henne så det løste seg:-)

Det skjønner jeg:) Jeg var faktisk ute å gikk hele dagen med henne så det løste seg:)
ja, hadde jeg reist til oslo ville det nok blitt myyye shoppings og dermed bevegelse hele dagen likevel ;)

ja, hadde jeg reist til oslo ville det nok blitt myyye shoppings og dermed bevegelse hele dagen likevel ;)

Tia gikk alt for fort:-) Kjøpe en vinterdress til henne så hun har til neste sesong på salg:-) Grønn Hummel dress:-)

Back
Topp