Lover og ikke glemme igjenja det er sant
Hmm kanskje hun skal få bli inntil videre. Men gjentar det seg må vi vurdere det på nytt. For slik kan vi ikke godta altså, man glemmer ikke slikt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lover og ikke glemme igjenja det er sant
Hmm kanskje hun skal få bli inntil videre. Men gjentar det seg må vi vurdere det på nytt. For slik kan vi ikke godta altså, man glemmer ikke slikt![]()
Nei, dette skal huskes påja det er sant
Nei, dette skal huskes på
Vi får gi henne en sjanse till![]()
Nå må vi ikke overdriveå bare være snill pike fremover ?![]()
Poollisten? Jeg vil ha swimmingpool!Tpoolisten er oppdatert..![]()
HahaPoollisten? Jeg vil ha swimmingpool!![]()
Tidenes skriveleif!!ÅåhHahaTidenes skriveleif!!
*skamme seg*
HihiÅåhtrodde bv delte ut basseng jeg nå
![]()
Premien går til nr. 1 på topplistenHar sett det flinkis!!Jeg har rykket opp til 4. Plass!!![]()
Se forøvrig skattekammeretVi skal ha 8500 i løpet av i dagHaha, 25 sider siden i går kveld![]()
Haha, det hadde vært noeHihiPremien går til nr. 1 på topplisten
![]()
Yes! Vi tar jo helt av!!Haha, 25 sider siden i går kveld![]()
Ok, da er det bare å henge i. Men nå våkna frøkna, vi har vært på laang trilletur, så hun har sovet halvannen time, og er sikker skrubbsulten nå...Vi skal ha 8500 i løpet av i dag![]()
Da er hun nok sultenOk, da er det bare å henge i. Men nå våkna frøkna, vi har vært på laang trilletur, så hun har sovet halvannen time, og er sikker skrubbsulten nå...
kos deg med snuppe og matOk, da er det bare å henge i. Men nå våkna frøkna, vi har vært på laang trilletur, så hun har sovet halvannen time, og er sikker skrubbsulten nå...