Om du titter innom

æsj så kjedelig:( håper de kommer raskt gjennom så hun slipper å ha så mye vondt. Man føler seg så hjelpeløs når man kan gjøre så lite.
Ja håper det ikke tar så lang tid :)
Er vondt og slitsomt når man kun kan prøve å trøste de, liker ikke å gi for mye paracet men en god natts søvn er jo viktig da

wihii :-)
Nå er jeg akkurat ferdig med en 40 min aerobic økt her i stuen :-D gir mersmak, så deilig å trene igjen :-D
Konkurranse er morro ;-) skal på senter i ettermiddag også med søsteren min ;-)

Ja håper det ikke tar så lang tid :)
Er vondt og slitsomt når man kun kan prøve å trøste de, liker ikke å gi for mye paracet men en god natts søvn er jo viktig da

Så lenge det ikke blir en vane tror jeg ikke det gjør noe sånn en gang iblant;)

Så lenge det ikke blir en vane tror jeg ikke det gjør noe sånn en gang iblant;)
ja, vi tar jo som regel noe vis vi har så vondt at vi ikke får sove så tenker at det er greit å gjøre det samme med snuppa :)

wihii :)
Nå er jeg akkurat ferdig med en 40 min aerobic økt her i stuen :-D gir mersmak, så deilig å trene igjen :-D

Flink du er da :)
kjenner jeg fikk ett snev av dårlig samvittighet her jeg puttet en liten godis i munnen isted :oops:

:p

Så herlig da :D håper du koser deg skikkelig nå :D

Så flink du har vært!!:D
Skulle trene litt på morgenkvisten jeg også, men ble springende ut og inn med smokk til lille sjuklingen min..:(
Tar det igjen senere idag om han sover roligere;)

De kan jo ikke si noe selvom så vi er jo stemmene dems:)

ja er vi som kjenner dem best og vet når de trenger noe. Å når de ikke sover å tydelig gir uttrykk for smerte der ingenting hjelper ser jeg ikke på det som ett problem;)

Flink du er da :)
kjenner jeg fikk ett snev av dårlig samvittighet her jeg puttet en liten godis i munnen isted :oops:

:p
Er bare opp å hoppe litt så går det bra :-D Digg å slenge på musikk og hoppe litt rundt i stua altså !
<3 Endorfiner <3 ;-)

Back
Topp