Bil stol!???

Juni86

Glad i forumet
Hvordan bilstol skal dere ha eller har dere kjøpt??

og hvorfor??

har sett på maxi cosi sine, og likte de veldig godt..

men vil ikke ha no kjempe tung stol men en jeg kan klare å bære mer enn fem meter :)

Jeg har kjøpt maxicosi cadiofix med base, det er ennlett bilstol. Med de to andre hadde e acta graco og det er tungt og klumpete. Søsteren min hadde besafe izisleep, det og er veldig tungt..

Kjøpte brio sete. Hvor bor du? Kjøpte mitt på en Barnas Hus Outlet, og betalte 1000kr med base. Ca.
Der hadde de også maxi cosi på 30%

Vi kjøpte maxi cosi med base i går, betalte ca 3100.

Hvor er denne Outleten??

bor på Vinterbro så er kort avstand til det meste:)

Det er en barnas hus outlet i ski sentrum der expert lå før (rett ovenfor rema), MEN ganske sikker på at de bare har klær og sko....men ikke 100% sikker.

Vi har acta graco. Ganske tungt, men glad vi hadde et såpass stort sete for snuppa er og var ganske så lang.
Skal bruke det igjen :)

Vi har også kjøpt maxi cosi cabriofix med isofix base :)
Kjøpte på Barnas Hus på januar (var på tilbud, 2400,- tror jeg det var).
Var den vi likte best (liten og lett, god å bære) og den de anbefalte oss. Så hadde nok blitt den uansett om den var på tilbud eller ikke..

Maxi cosi cabriofix med base. Kjøpte det nytt i 2010 til storebror og er veldig fornøyd med det. Enkelt og lett å bære med seg ;)

Vi har kjøpt britax first class plus, den ble best i test. Kjøpte den på kampanjetilbud på barnas hus.
Jeg prøvde å sammenligne vekta på den og maxicosien og jeg kjennte ikke noe særlig forskjell, men mulig maxicosi setet er litt lettere? Er usikker.

Brae seter begge de 2 ihvertfall.

Hvordan bilstol skal dere ha eller har dere kjøpt??

og hvorfor??

har sett på maxi cosi sine, og likte de veldig godt..

men vil ikke ha no kjempe tung stol men en jeg kan klare å bære mer enn fem meter :)

Jeg sniker fra august 12, men vil bare si at maxicosi er en kjempe bilstol. Jeg klarer fint frakte den rundt. Å klarer jeg det er det ikke vanskelig for deg min skjønne(juni86)<3

Lykke til videre i svangerskapene deres:)

Ååå min lilledue <3 ja føler meg svakere enn svakest nå, men jeg tror jeg må reise på no salg altså <3

Det er en barnas hus outlet i ski sentrum der expert lå før (rett ovenfor rema), MEN ganske sikker på at de bare har klær og sko....men ikke 100% sikker.

Vi har acta graco. Ganske tungt, men glad vi hadde et såpass stort sete for snuppa er og var ganske så lang.
Skal bruke det igjen :)

Vet det er en i ski, men den selger bare klær, var ikke no annet enn klær sist hvertfall, jeg bor jo i ski så er vært der litt:P hehe

Back
Topp