Jeg orker ikke mer!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Det verker i hele kroppen, fra legger og opp i nakken. Jeg er kvalm, vondt i hode, beina mine sovner uansett hvordan jeg ligger/sitter. Er tett i nesa og i halsen. Magen er vond, og puppa lekker. Har null energi til og gjøre noe, og dårlig samvittighet for at ingenting blir gjort. Får å ikke snakke om og være våken 20 ganger på natta.

Idag er jeg LEI!
Er så drittlei av at folk skal konmentere at det ikke er lenge igjen nåååååå.. ÅÅÅÅH! NEI! Det er forsåvidt ikke lenger igjen, men det er fader meg lenge og gå 10uker til i denne kroppen! :'(

Klageklage

Først en laaaang og god klem <3 Vætsyk,slapp,sur,blid og ikke ha dårlig samvittighet for noe,kan jo tenkes at det snur plutselig så kan du gjøre ting og tang da!
1
Folk kan bare ta seg ei bolle! Du har tross alt kun ti uker til å slappe av på,folk må slutte å bry seg så jævelig!!

Det er ikke noe morsomt å ha det slik... Føler med deg, synes ikke det er så moro jeg heller:/ håper det blir litt bedre og at tiden går fort fremover! Stor klem fra meg!

klem til deg!! Det er lov å være dritt lei å ha en rævva dag!! Legg deg på sofaen med kontrollen til tv i nærheten og tillat deg selv og ha en sånn dag:) plei deg selv i dag, så håper vi morgen dagen blir litt bedre:)

Henger meg på og gir deg en klem:) håper dagene blir lettere! Er ikke gøy å føle seg slik:/ å at alle skal kommentere det hele tiden!:/ heldigvis så slipper jeg det siden ingen vet at jeg er gravid enda:)

Uff,føler med deg. Har vært våken flere ganger i natt jeg også. Kan bare ligge på ryggen siden jeg får vondt i rygg og ribbein når jeg ligger på siden.
Og når jeg ligger på ryggen blir jeg svimmel og tungpusta så jeg får ikke sove da heller.
Ligger med en sånn nakkepute med kirsebærsteiner inni,den har jeg under ene siden av ryggen så jeg ikke ligger helt flatt.
DUMME folk som sier at det er kort tid igjen,de vet ikke hva de snakker om.

Huff! Enda godt at det er lov å klage litt her inne! Samboeren min måtte være hjemme fra jobb idag. Jeg bare griner og griner. Uansett hvordan jeg ligger, sitter eller står så verker det overalt. Hadde tenkt å brette og vaske masde klær, rydde, vaske og stå på hue. Fikk ikke lov av samboeren min gitt. Han har tatt med seg lillemor på besøk nå og jeg fikk klar beskjed om og SLAPPE AV. Så da får jeg prøve på det..

Huff! Enda godt at det er lov å klage litt her inne! Samboeren min måtte være hjemme fra jobb idag. Jeg bare griner og griner. Uansett hvordan jeg ligger, sitter eller står så verker det overalt. Hadde tenkt å brette og vaske masde klær, rydde, vaske og stå på hue. Fikk ikke lov av samboeren min gitt. Han har tatt med seg lillemor på besøk nå og jeg fikk klar beskjed om og SLAPPE AV. Så da får jeg prøve på det..

Bra samboeren passer på deg da :)

Ja, godt samboeren din skjønner at du må slappe av.. :) finn frem noe godt å tygge g drikke på og sett innen rekkevidde for godstolen.. det er litt kjedelig og bare sitte, men det kan gjøre de tre neste dagene bedre. :) er ikke bare bare å gå gravid. ;)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Gir deg en kjempe god klem jeg søta <3 Vi har alle lov til å ha slike dager syns jeg, å jeg tipper det kommer nok en dag etter hvert hvor du har det kjempe bra, åsså er det dårlig igjen.

Å Det er jo helt normalt, å da syns jeg at vi gravide skal få lov til å klage.

Håper mannen steller litt bedre med deg i dag, så du kanskje kan føle deg litt bedre <3

Go glem til du <3

Så bra at samboer har tatt lille frøken med ut så du får slappe av :) er ikke noe morsomt å være så sliten :/ så da får du høre på sambo å slappe av, kanskje dagen i morgen blir bedre :)

Uffda :( Klem til deg! Unner ingen å ha det sånn.. høres slitsomt ut :(
10 uker går fort enkelte ganger, men når man sliter litt går det sakte..

Back
Topp