det murrer og murrer

LilleMy86

Elsker forumet
Er så nervøs og redd for tiden, det murrer hele tiden(menssmerter), kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Har hjertet i halsen hver eneste gang jeg er på do, livredd for at det skal være blod på papiret. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste 6 ukene(frem til privat ul)
Blir snart riv ruskende gal av meg selv og tankene mine... :(

Er det ditt første barn? I mitt første svangerskap var det slik. Murret hele tiden. Hver eneste dag frem til uke 20..så stoppet det litt og kom tilbake i 3 trimester. Det er ganske vanlig og et godt tegn:) Livmora vokser jo, og da vokser den lille og:) Er selv nervøs, men vi får bare krysse fingrene:)

Murrer godt her og, og det føles som TR skal komme, men tenker også at det er et godt tegn

Nei venter nummer 2, har en gutt fra før :) Ja håper det er ett godt tegn, men har mistet 2 ganger tidligere i uke 5, så er livredd :(

Murrer veldig her også. Forventer liksom blod på papiret hver gang jeg er på do...
Ingen koselig følelse

Murrer veldig her også. Forventer liksom blod på papiret hver gang jeg er på do...
Ingen koselig følelse

Nei er ikke det. Kjenner jeg blir stresset av det. Fikk en meget positiv strimmeltest nå, så det hjelper jo på litt, gått å se at testene blir sterkere og sterkere :)

Har mye strekksmerter og menssmerter selv, men som legen min sa igår så er det helt normalt og egentlig et godt tegn:) Er mye redd selv så prøver å tenke på hva hun sa til meg:)

Det murrer, murrer og murrer litt til hos meg også..
Håper det har tenkt til å gå over, selv om jeg synes den murringen er litt betryggende siden jeg i grunn ikke har norn andre symptomer om dagen..

Back
Topp