Om du titter innom

Jasså blir det kun gjort på fredager? :p
Hehe...den store vaskedagen er fredager, ja:D
Nå har jeg støvsuget, vasket alle gulvene, satt på en klesvask, brettet et stativ med klær, tatt av trekket på alle putene i sofaen som skal vaskes, hentet ved, hentet posten og nå datt jeg jaggu nedi sofaen igjen..:P

Nå har jeg støvsuget, vasket alle gulvene, satt på en klesvask, brettet et stativ med klær, tatt av trekket på alle putene i sofaen som skal vaskes, hentet ved, hentet posten og nå datt jeg jaggu nedi sofaen igjen..:p
Høres slitsomt ut :o
Her gjør jeg ting ettersom det må gjøres ;)

Nå har jeg støvsuget, vasket alle gulvene, satt på en klesvask, brettet et stativ med klær, tatt av trekket på alle putene i sofaen som skal vaskes, hentet ved, hentet posten og nå datt jeg jaggu nedi sofaen igjen..:P
Så effektiv du har vært i dag da;) Her er også fredag vaskedag:D

Da er du flink, for det orker ikke jeg!!:p
Er heldig med kun et barn nå også, ser for meg at det ikke blir like lett med flere barn.
Men noe av det verste jeg ser er et skikkelig møkkete hus, får helt angst av det og får lyst til å vaske (sikkert ødelagt av min mor som var helt motsatt!)

Er heldig med kun et barn nå også, ser for meg at det ikke blir like lett med flere barn.
Men noe av det verste jeg ser er et skikkelig møkkete hus, får helt angst av det og får lyst til å vaske (sikkert ødelagt av min mor som var helt motsatt!)
Blir fort møkkete med tre barn, ja..:P
Takler det dårlig selv, men har rett og slett ikke tid eller overskudd til å vaske gulvene hver dag.. Og ja, de hadde trengt en runde med skurefilla hver ENESTE dag!:P

Blir fort møkkete med tre barn, ja..:p
Takler det dårlig selv, men har rett og slett ikke tid eller overskudd til å vaske gulvene hver dag.. Og ja, de hadde trengt en runde med skurefilla hver ENESTE dag!:p
Kan forstå det ja.
Men hvorfor anskaffer dere ikke en vaskedame da? ;)

Back
Topp