Tørst

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Er det bare jeg som er skikkelig tørst for tiden?
Drakk en liter væske nesten, iløpet av en time eller noe for litt siden.

Kan lett styrte et glass vann/saft eller drikke opp nesten en hel Bon Aqua flaske med vann i løpet av kort tid.

Jeg har målt blodsukker osv, har vært fint hele veien. Skal til legen snart igjen.
Men noen som har tanker om hvorfor jeg er så tørst?

Jeg har det også slik:)
Er litt godt å ikke være alene.
Er helt tørr i munn og hals hele tiden, spesielt denne siste uken.
Jeg hadde det ikke slik sist svangerskap men med mitt første. Da hadde jeg også forhøyede verdier på blodsukker osv, så håper ikke det er det nå også:)

Jeg også. Drikker mengder med saft, iste, brus, jus, oboy, isvann... fyller opp magen så mye at jeg ikke orker å drikke mere, men er jo fortsatt tørst! Må ha et digert glass med isvann på nattbordet når jeg legger meg.

Samme her. Tenkte ikke på det sist,ei heller ikke før nå,men det hjelper kanskje med sugetabletter mot munntørrhet?

Jeg har det også slik. Er ikke vær dag, men når det kommer er det bare å drikke vann, blir nesten bare sløsing av saft når man drikker uten og smake hva det er for man er så tørst :p

Det er anbefalt og gå i seg 3liter vann om dagen når du er gravid, så det gjør nok ikke noe at du er tørst ;)

Jeg drikker HELE tia. Vann, saft og juice. Til og med når jeg våkner på natta fordi jeg må tisse så kan jeg styrte ett glass vann.

Det er anbefalt og gå i seg 3liter vann om dagen når du er gravid, så det gjør nok ikke noe at du er tørst ;)

Jeg drikker HELE tia. Vann, saft og juice. Til og med når jeg våkner på natta fordi jeg må tisse så kan jeg styrte ett glass vann.

Akkurat dét har jeg bevisst ikke gjort denne gangen. Forrige gang var jeg oppe flere ganger om natta for å tisse,og hver gang styrta jeg et stort kaffe latter. glass med vann. Er det rart jeg måtte opp igjen etter 2 timer.. hvis jeg er tørst når jeg våkner nå så drikker jeg bare noen slurker. Har foreløpig *bank i bordet* sluppet unna med en gang pr natt.

jeg er også hinsides tørst! og når jeg våkner om morgenen føler jeg meg helt inntørket og må drikke 1 liter for å oppnå normal veskeballanse igjen :P vi trenger jo mer veske når vi er gravid. Fostervannet byttes jo hver 3 time :)

Godt jeg ikke er alene da, da er det nok helt normalt! :)

Men er det fordi babyen skifter ut mye fostervann også? Jeg tisser ikke like mye som jeg drikker.
Etter å ha drukket den literen med væske, trodde jg at jeg skulle fly på do hele natta.. men nei, kom ikke ut like mye altså!

Her er det minst 5 liter tildagen med vann, godt det er flere "stordrikkere" ;)

Godt jeg ikke er alene da, da er det nok helt normalt! :)

Men er det fordi babyen skifter ut mye fostervann også? Jeg tisser ikke like mye som jeg drikker.
Etter å ha drukket den literen med væske, trodde jg at jeg skulle fly på do hele natta.. men nei, kom ikke ut like mye altså!

Tisser ikke så mye som jeg drikker jeg heller virker del som. Men i går kveld veide jeg meg med full blære og så etter jeg hadde tissa.. det var 1/2 kilo forskjell :eek:
Så det kommer vel noe ut allikevel ;)

Jeg og, tørst hele tiden. Vagger rundt med vannflaske i hånden/vesken hele tiden :)

Nesten så jeg vurderer å begynne å gå med sånn sportssekk med vanntank.. har det faktisk,fikk av mamma for flere år siden. Hun syntes det var så smart når jeg sto på snowboard :p

jeg og drikker mye å er mye tørst, våkner flerre ganger på natta med intørka hals og tunge. vett ikke ka så gjør at m e så tørste :)

Back
Topp