30 uker idag :)

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
10 uker og 2 dager igjen!! :o

Hvor langt er dere på vei? Går tiden fort?:)

Jeg er 27 i dag:) du er vel første mann ut medtanke på termin:) men sååå gøy, kun ti uker! Håper tiden flyr

Jeg er 27 i dag:) du er vel første mann ut medtanke på termin:) men sååå gøy, kun ti uker! Håper tiden flyr

Jaa, jeg er hvertfall en av de første. Ble jo faktisk satt fram istedenfor tilbake :p

Gratulerer med 27 Uker :)

Weee, 10 uker er jo ingenting, det går så fort :)
Her er jeg 28+6 i dag :)

Wow 30 uker,da er det jo bare litt ruging igjen.Jeg kjenner at når du sier 30 uker så stiger blodtrykket mitt litt :)Jeg er 25+3 i dag men har ikke noe klart enda....

Oiiiii.....30ker. Og kun 10uker igjen.....bare litt over 2mnd igjen!! Det hørtes ikke så veldig lenge ut nei. Jeg er 25+4 i dag :)

Wow 30 uker,da er det jo bare litt ruging igjen.Jeg kjenner at når du sier 30 uker så stiger blodtrykket mitt litt :)Jeg er 25+3 i dag men har ikke noe klart enda....

Har ikke noe klart jeg heller, bortsett fra bilstol! :o Har en vogn som skulle vært på rens. Alt tøy etter storesøster må jo vaskes og brettes og jeg må finne ut om jeg mangler no, må rydde plass på rommet til storesøster, og aaaalt som må handles. Blir sprø av tanken!

Har ikke noe klart jeg heller, bortsett fra bilstol! :eek: Har en vogn som skulle vært på rens. Alt tøy etter storesøster må jo vaskes og brettes og jeg må finne ut om jeg mangler no, må rydde plass på rommet til storesøster, og aaaalt som må handles. Blir sprø av tanken!

Puh,godt det ikke bare er meg :)

Har ikke noe klart jeg heller, bortsett fra bilstol! :o Har en vogn som skulle vært på rens. Alt tøy etter storesøster må jo vaskes og brettes og jeg må finne ut om jeg mangler no, må rydde plass på rommet til storesøster, og aaaalt som må handles. Blir sprø av tanken!

Hehe, lite klart her også. Men siden du tipset om bilstolene, så har jeg nå to stykker. :) og ei vogn.. men må ha bag i da.. så må resten gjøres.. er bare 25 uker jeg da, men kjenner jeg ikke har så mye energi denne gangen.. så må bare få gjort det når jeg orker det.. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

WOW, 30 uker alt :D

Tiden går jammen meg fort. Er ifølge mens termin 27+5
men ul 27+2

Følger mens termin jeg da. ganske sikker på at den stemmer

Det går fort ja, gratulerer med rundt tall, hehe ;) !

Jeg henger litt etter, er over 11 uker til min termin. Men hvem vet da, babyene kan fort komme både før og etter (vi håper littegranne før, ikke etter ;) )

Back
Topp