Kynnere

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Ha ha.. siterer fra nhi.no her..

"I studier lager de ofte regler som om at dersom du har flere kynnere enn 3 i løpet av 30 min så er det rier"

Flere som ifølge definisjonen har "rier"?

Ha ha ha,da hadde jeg rier i hele går kveld...får vel ta en tlf.til føden og si at jeg tror jeg er nær ;)

Da har jeg rier store deler av dagen....hver dag. ...

Har faktisk sjekket og var ikke skjedd noe vært fall :)

Men er ikke et annet ord for kynnere falske rier? Jeg kan også ha tette kynnere.

Oi! Ja, da har jeg visst rier ;)

Jeg har også tette kynnere, meget kraftige til tider..

Jeg har også tette kynnere, meget kraftige til tider..

Hvis de er veldig kraftige ville jeg sjekka det.. kan jo gå over i for tidlige rier..
Mine er stort sett bare litt ubehagelige sammentrekninger som jeg kjenner som at magen blir hard. Men den siste uka har det blitt flere kraftige. De svake er fortsatt i flertall,men de som er kraftigere begynner å minne meg om de jeg hadde på slutten sist..

Hvis de er veldig kraftige ville jeg sjekka det.. kan jo gå over i for tidlige rier..
Mine er stort sett bare litt ubehagelige sammentrekninger som jeg kjenner som at magen blir hard. Men den siste uka har det blitt flere kraftige. De svake er fortsatt i flertall,men de som er kraftigere begynner å minne meg om de jeg hadde på slutten sist..

Kan høres litt likt ut som hos meg. Hadde en liten blødning etter en kraftig kynner før helga, så er under oppfølging hos jm:) Hun har sendt henvisning til fødeavd om de vil sjekke det mere.

Back
Topp