Tusen takk, jenter<3 Dere er en så utrolig snill og herlig gjeng altså
De testa for melk, egg, hund, katt, hvete, bjørk og noen flere ting, husker ikke akkurat nå
Men han sa at selvom han hadde allergier, så ville det høyst tenkelig ikke slå ut på testene pga han er så liten. Han mente han hadde melkeintoleranse, for hadde alle tegnene på det. Spesielt gulping og mageknip
Han spiser Nutramigenen fint nå, starta med 50/50 med mm og mme, men nå får han pupp først også får han flaske etterpå. Drikker som regel ikke mer enn 60 ml med mme om gangen
Mariann87:
Håper virkelig dere får time til Hermine fort som fy, for hu kan jo ikke ha det slik, stakkars. Det er jo ikke holdbart i det hele tatt, hverken for henne eller dere? Har hu sovet godt i natt? Emmeth la seg kl 19.50 og sov til 04.10 i natt, fikk pupp og sovnet igjen og våknet ikke før 6
Herlig med gode netter igjen, TYDELIG han reagerte på Sinlac grøten, den gamle pakka er den uten en skje på pakken, den nye sinlac pakken er det en skje oppi grøtbollen på bilde av pakken(om du skjønte noe av det
) Emmeth liker best den hjemmelaget mosen jeg lager til han, så vi den. Han får noen skjeer med grøt til frokost og det er det
Hun har blod i bæsjen idag også

Kan ikke skjønne hvorfor, for hun får nå Nutramigen igjen. Nettene er så som så, hun har ikke skreket de to siste nettene, men sover max 3 timer før hun vil ha mat/puppekos

I går kveld braka det noe så fryktelig i senga hennes kl 23.30, så da måtte vi bytte bleie

Puppa litt og så sov hun 3 timer og etter det tror jeg vi har puppa annen hver time, men ser ikke på klokka lengre, legger henne bare til når hun hoster at hun vil ha påfyll

Så bra at Emmeth sover bedre igjen, det gjør jo dagene SÅ mye lettere!

jeg har en pakke av den gamle Sinlac grøten om du vil ha

Leste et sted at man kan ha 1-2ts grøtpulver i grønnsaksmosen slik at den metter enda mer
Da drøyer du jo også grøtpakkene du har igjen

Jobber sagte men sikkert med mattilvenninga, merker hun krever mer og mer mm når hun får kun det til ett måltid, plutselig gått fra 120ml til 160ml mm per måltid, så er NØDT til å gi henne mer annen mat snart, selv om det er så vanskelig å tilvenne henne

Hvordan gjorde du det da du økte antall måltider per dag?