Da ble det ullsjal på meg!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Så fint det var:-) Du må begynne å få en fin samling bæretøy du nå :flower

Ååå heldigen! Sitter og venter på bomullsjalet mitt jeg, og så oppdaget jeg tilbudene på ullsjal i dag... har ikke helt samvittighet til å kjøpe meg nytt sjal før det første har dukket opp og blitt brukt :P haha

Ååå heldigen! Sitter og venter på bomullsjalet mitt jeg, og så oppdaget jeg tilbudene på ullsjal i dag... har ikke helt samvittighet til å kjøpe meg nytt sjal før det første har dukket opp og blitt brukt :p haha
Bruk returretten om du heller vil ha ull? :D

Vil jo ha bomullsjalet med tanke på sommeren, og at jeg er så forelska i fargene :p Får heller se an behovet for ullsjal til høsten
Ja, skjønner det =)
Ser nytten av ull til sommeren også, jeg da :p

så fint! Får du brukt alle bæretøyene like mye da? :P ;)
Ull høres varmt ut på sommeren ja! Men man bærer kanskje ikke så mye på de varmeste dagene? Menneh, her oppe kan det fint være 5 grader på sommeren, så her har ungene sommervotter på :P

så fint! Får du brukt alle bæretøyene like mye da? :p ;)
Ull høres varmt ut på sommeren ja! Men man bærer kanskje ikke så mye på de varmeste dagene? Menneh, her oppe kan det fint være 5 grader på sommeren, så her har ungene sommervotter på :p
Altså, ull regulerer både kulde og varme, så det kan likegodt være svalt og deilig når det er varmt. Det puster godt. Og jeg bestilte lys farge for å også kunne bruke det når det er varmt =)
Ja, jeg får nok brukt alt =) Hvert til sitt bruk :D

Altså, ull regulerer både kulde og varme, så det kan likegodt være svalt og deilig når det er varmt. Det puster godt. Og jeg bestilte lys farge for å også kunne bruke det når det er varmt =)
Ja, jeg får nok brukt alt =) Hvert til sitt bruk :D
jeg synes det virker som om at ulla bare regulerer tempen til snuppa oppover, for hun blir ekstra svett av å ha ull på når det er varmt inne :p ;)

jeg synes det virker som om at ulla bare regulerer tempen til snuppa oppover, for hun blir ekstra svett av å ha ull på når det er varmt inne :p ;)

JA det er nok forskjellig hvordan man opplever ull. Jeg synes de tynne ull/silkeplaggene Lillebror har er geniale slik. Tynt og luftig, og OM han blir svett så trekker det til seg og han blir ikke kald!

Back
Topp