Har du røyket hasj?

Lyspæra

Betatt av forumet
Jeg er av den oppfatningen av at alle har prøvd det. Bare ikke jeg tydligvis... Hvordan er det? Hvordan føles det? diskuterte dette med en kompis i går, og har fundert litt på det siden. Ikke å prøve altså, men om hvordan det er. Er det som å være full liksom?

Jeg har faktisk aldri prøvd noen form for narkotika. Ikke engang hasj.

Men jeg har hørt det lukter blomst :p

naboen min røyker hasj.. jeg syns det lukter katt piss..

naboen min røyker hasj.. jeg syns det lukter katt piss..
Hahaha... nå lo jeg godt :P Det er jo så vanskelig å sette ord på hva det lukter, men dette eksempelet likte jeg :D

Var på ferie i Jamaica for noen år siden. Ikke uvanlig å se noen planter her å der på stranden heller. Prøvde det aldri selv, men der va det jo ganske vanlig at de lokale røyket, og hadde en avslappet holdning til det. Ikke endret de seg mye heller, bortsett fra at de ble mer "rolig" og kosa seg.. Vanskelig å sette ord på det. Luktet godt da. Veldig søtt! ;)

Jeg har faktisk aldri prøvd noen form for narkotika. Ikke engang hasj.

Men jeg har hørt det lukter blomst :p
Har ikke prøvd hasj :)

Men jeg har luktet på det å jeg synes det lukter kvae og grantre :p

Jeg har prøvd det noen ganger.. Jeg merka ikke noe til virkninga jeg, men det er sikkert fordi jeg var dritings fra før..

Jeg har vært med en del kompiser som røyker mye hasj å de gjør det for å slappe av, så regner med de føler seg avslappa når de røyker :)

Trudde i 2 år sikkert at eg hadde prøvd 2-3 trekk (merket ingenting) før eg fant ut at det var kødd heldigvis!

Har prøvd det et par ganger,det lukter søtt og man blir litt avslappa av det,ihvertfall jeg..

Prøvd 1 gang bare for å være nyskjerri.. Å fyyyyy faen å syk jeg ble :-O aldri vært så syk noen gang.. Fy å vondt... Så siden den dagen har jeg aldri vært nysgjerri nok til å finne ut åssen ting fungerer på denne kroppen å glad er jeg for det :)

prøvde det i i ungdomsårene.

Stinket værtfall, Venninnen min var plutselig på en båt og borte der!!??!!!! etter å ha prøvd, og jeg fikk bare vondt i halsen :p jaja

hehe

Nei har ikke det, men x'en brukte det en del! Luktet søtt og kvalmt egentlig, og de blir sløve, sultne og ler lett!

Back
Topp