Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun må da smeltr bort?hehe, vi har to lag ull når hun ligger i skinnposen i vogna![]()
![]()
Hvis hun skal sitte i vogna i posen sin, så er en liten vindtett jakke heller ikke å forakteJa, den skal jo ikke brukes så.veldig lenge, så det er greit at den er billig..
hehe, nei, så lenge det er under 0 så er hun perfekt temperert med to lag ull i den tykke skinnposenhun må da smeltr bort?
Nei, jeg skjønner at det er store forskjeller på hvor mye man kler på.
Men som sagt var han kledd for å ligge under ullteppe og dundyne, men det var sol og vindstille, så han fikk sitte i fem minutter før han skulle sove![]()
Blir hun varm nok på overkroppen da?hehe, nei, så lenge det er under 0 så er hun perfekt temperert med to lag ull i den tykke skinnposenRegulerer bare tykkelsen på lua ut i fra hvor mange minus det er. Men passerer gradestokken over på plussida holder det med kun body og strømpebukse
![]()
Ja posen er så utrolig langhåra, at selv om den ikke er stram rundt henne får hun pels på alle deler av kroppen likevelBlir hun varm nok på overkroppen da?
For her var det mildt i dag, og jeg la han i dunposen i strømpebukse, sokker, body og en ullgenser. Synes han fort blir så kald på overkroppen om han ikke har noe ekstra der. Enda posen er ganske lun og tett.
Lurt =)Ja posen er så utrolig langhåra, at selv om den ikke er stram rundt henne får hun pels på alle deler av kroppen likevelEr et problem at hun uansett temp blir svett i hodet fordi posen er som å ha på seg ei skinnlue
MEN er hun veldig urolig når jeg legger henne ut så kaver hun armene opp av posen, så da trekker jeg overdelen av en tynn janusdress på armene så ikke de blir kalde
Så stapper jeg armene hennes ned i posen etter at hun er sovna
![]()
alpakka er jo så varmt at selv om jakken er tynn blir den vel kjempevarmLurt =)
Må strikke en tynn, tynn ulljakke tror jegHar jo alpakka-garn liggende
![]()
hvis den er tynn og luftig så regulerer den jo varme som kulde, slik som ull gjør.alpakka er jo så varmt at selv om jakken er tynn blir den vel kjempevarm![]()
Vurderte en dag å bare dra en ekstra ullbody over hodet på henne
Tror jeg skal se om de har ullskjorter i str mini på Barnas Hus, de har jo Reflex ull på tilbud til 79 per del
![]()