DeeDee the dragon! *fake*

Kan finne link senere. Litt dårlig dekning på toget :-p

Så synd det der altså, spent på om hun svarer deg.

Spent jeg og!!!

jo, jeg skreiv i mailen at jeg ønska ny vare for den jeg fikk framkom ikke som ny, men at det er dyrere å sende noe i posten fra Norge til UK enn hva varen er verdt! o_O

Ja, gjør det, for ei drittkjerring :cussing :smiley-angry005 :smiley-angry002 :angry4

jo, jeg skreiv i mailen at jeg ønska ny vare for den jeg fikk framkom ikke som ny, men at det er dyrere å sende noe i posten fra Norge til UK enn hva varen er verdt! o_O

Håper du får en ny drage, som er ny:-)

DU vi fikk boken i posten i går, og den var veldig godt merket!
Ingen embalasje, men det var et svært pappmerke som var "stripset" fast. Ingen tvil om at den skulle være ekte.
Så lenge noe gjør en usikker tenker jeg man burde gå ut fra at den er falsk
Desverre...

DU vi fikk boken i posten i går, og den var veldig godt merket!
Ingen embalasje, men det var et svært pappmerke som var "stripset" fast. Ingen tvil om at den skulle være ekte.
Så lenge noe gjør en usikker tenker jeg man burde gå ut fra at den er falsk
Desverre...
ja, jeg har jo bestilt både den boka og ei løve og begge de hadde sånn pappmerkelapp og lå i plombert plast! Så er nok redd for at DeeDee er falsk, og da får IKKE snuppa den å leke med! o_O

fikk det her til svar:
Hello there

Firstly I am very sorry that you are not happy with your purchase

I did state in the Description that they came Without their Tag

I can only say that the Lamaze Toys are Brand New and have come straight from the Wholesaler

If I sent you another one, it would be exactly the same without the tag

My main priority is that you are happy with a solution to this problem

Would you like a full Refund

Kind regards

- tracysalsorts2006

Har du svart da?
Selgeren hadde 100% positiv feedback, så jeg.
Tricky det der...

ja er så merkelig, men tror ærlig talt jeg vil ha pengene tilbake! Hun har kanskje ikke hatt sånne vanskelige kunder som meg før, som krever at varene er ekte :p Mannen mente at det kan hende at de er ekte, men at de er såkalte andreutvalgs leker, altså at de ikke er blitt godkjent i kontroll pga små ujevnheter/feil/mangler. Og så er de på et eller annet vis kommet ut for salg i stedet for å blitt destruert :confused:

ja er så merkelig, men tror ærlig talt jeg vil ha pengene tilbake! Hun har kanskje ikke hatt sånne vanskelige kunder som meg før, som krever at varene er ekte :p Mannen mente at det kan hende at de er ekte, men at de er såkalte andreutvalgs leker, altså at de ikke er blitt godkjent i kontroll pga små ujevnheter/feil/mangler. Og så er de på et eller annet vis kommet ut for salg i stedet for å blitt destruert :confused:
Ja det kan jo hende ja!

Fikk pengene tilbake :D
Og har bestilt ny fra en annen selger, MED merkelapp ;)
God service da, tross mulig falskt produkt :p

Fikk pengene tilbake :D
Og har bestilt ny fra en annen selger, MED merkelapp ;)
God service da, tross mulig falskt produkt :p
Det var bra det endte godt :)
Håper du blir fornøyd og får en god vare nå!

Back
Topp