Foreldrepenger søknad

Ponyta

Elsker forumet
hvilken uke er dere i når dere skal sende inn søknaden til nav? Det står jo at nav kan kreve inntektsopplysninger sendt inn på nytt hvis man sender inn før 6 uker før permstart... noen som har opplevd dette?

En annen ting jeg vil nevne.... nå har jeg gått gjennom søknadsskjemaet, og jeg må si at jeg ikke syns det var særlig komplisert å fylle ut. Hadde inntrykk av dette var litt innviklet og at flere sliter med utfyllingen... Eller? Jeg har 5 sider printet ut + denne "første siden" og terminbekreftelse fra jordmor, mangler jeg noe? Arb.giver sender inn inntektsopplysninger selv.

Mitt problem kom når jeg ville ha ferien min i år.. :P Da blir det ett ekstra skjema, hva skal skrives hvor osv :P Og så sliter jeg med å velge mellom 80 og 100 % :)

hvilken uke er dere i når dere skal sende inn søknaden til nav? Det står jo at nav kan kreve inntektsopplysninger sendt inn på nytt hvis man sender inn før 6 uker før permstart... noen som har opplevd dette?

En annen ting jeg vil nevne.... nå har jeg gått gjennom søknadsskjemaet, og jeg må si at jeg ikke syns det var særlig komplisert å fylle ut. Hadde inntrykk av dette var litt innviklet og at flere sliter med utfyllingen... Eller? Jeg har 5 sider printet ut + denne "første siden" og terminbekreftelse fra jordmor, mangler jeg noe? Arb.giver sender inn inntektsopplysninger selv.
Jeg er veldig enig i det.. Var så forberedt på det slitet, men syntes jo at det gikk veeldig greit =)
Er jo ikke noe som er bedre enn det =) De kan visst finne ut av de inntektsgreiene på egenhånd fikk jeg beskjed om, så da må det da være tullete å be oss sende det inn enda engang skulle man tro.. jeg tar nå uansett bare en kopi og sender det på nytt hvis jeg får beskjed om det =) Jeg tenker å sende inn nå etter at jeg har vært hos legen den 19. Er bare i uke 28 da, men syntes det er greit å være ferdig med det =)

Like greit å sende inn fort som mulig! Her jeg bor er hvertfall NAV skikkelig treige og rotete... så jeg sender inn så fort jeg kan :)

Jeg tenker å fikse det i uke 28 ca.. tror ikke jeg må sende inn lønnopplysninger på nytt da jeg er sykmeldt. :) greit med alt man får gjort. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Back
Topp