kjopbarnevogn.no

Yiggah

Elsker forumet
Har noen av dere erfaringer med den nettsiden?
Jeg bestilte der i gårkveld, og allerede tidlig i morges fikk jeg mail om at varen er på tur til meg :-O Så nå ble jeg jo nesten litt skeptisk, det er litt for godt til å være sant for min del :-p
Så, erfaringer? Både egne og andres? :-p

Bestilte vogn derfra og leveringen var superrask! Fikk levert på døren etter 4 dager max hvis jeg husker rett :-)

Hmm.. ser at jeg hadde spart noen tusenlapper på å bestille vogn derfra! :p Skulle aldri sjekket. Hehe. Godt valg til dere som har bestillt derfra i alle fall! ;)

Det hørtes jo fantastisk ut da! Billig og kjapt!
Veldig greit å vite det til en annen gang da...:D

Vi var innom butikken dems i Karlstad, og vi fikk med oss vogn der og da for å si det sånn! Ble helt imponert :) Kjøpe emmaljunga edge duo 2013 mod.. Fikk med vogna, ståbrett til storesøster, stelleveske og div småting.. Hadde forventet meg at det tok tid fordi det var bestillingsvare, men neida.. De har visst et ganske greit lager med det meste :)

Bestilte vogn derfra og leveringen var superrask! Fikk levert på døren etter 4 dager max hvis jeg husker rett :)
Åh, så godt å høre! Hadde du bestilt med dørlevering da eller? :-D

Det hørtes jo fantastisk ut da! Billig og kjapt!
Veldig greit å vite det til en annen gang da...:D
Hmm.. ser at jeg hadde spart noen tusenlapper på å bestille vogn derfra! :p Skulle aldri sjekket. Hehe. Godt valg til dere som har bestillt derfra i alle fall! ;)
Ja var det jeg og fant ut, har aldri funnet den siden før nå, og jeg har hatt noen vogner :-p kan ikke ennå si om jeg anbefaler den! :-p

Vi var innom butikken dems i Karlstad, og vi fikk med oss vogn der og da for å si det sånn! Ble helt imponert :) Kjøpe emmaljunga edge duo 2013 mod.. Fikk med vogna, ståbrett til storesøster, stelleveske og div småting.. Hadde forventet meg at det tok tid fordi det var bestillingsvare, men neida.. De har visst et ganske greit lager med det meste :)
Jøss, så digg! :-D Høres ut som flere har positive erfaringer! :-D

Noen som veit hvor mye det koster å få vogn sendt??

Fy for noen priser, velger å tro at denne siden ikke fantes når jeg handlet min barnevogn *litt irritert* :P

Back
Topp