Høy eller lav mage?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hva har du? Jeg har lav mage, tror frøkner har festet hode allerede jeg, blir spennende å se på neste kontroll!

Rund....;-) hehe... Føler den er både høyt oppe og lavt nede jeg...

Jeg føler magen er langt nede, og mest innover i mot ryggen.
Siden jeg har litt mage fra før av, så er det nesten ikke synlig jeg er gravid.
Bare jeg og samboer som ser det foreløpig. :)
så jeg er misunnelig på dere med så flotte babymager. ;)

Den er mye høyere og rundere enn sist gang på denne tiden.. Føler meg kjempestor :P

Jeg føler at magen min sitter ganske lavt, i hvert fall enda. Men nå har den jo fremdeles 4 måneder igjen å vokse på! :)

Hmmmm.. Tror den er litt lav!? Men usikker. Dere kan jo se hva dere mener. Ligger et på bildegalleriet eller i magebilde temaet. :s

Hva har du? Jeg har lav mage, tror frøkner har festet hode allerede jeg, blir spennende å se på neste kontroll!

Jeg hadde veldig lav mage forrige gang. Var bare en liten kul, og flere som kommenterte at den var lavt nede.
Men hodet festet seg ikke før uke 35. Så lav mage betyr ikke nødvendigvis at hodet er festet. :-)
Jordmor mente at hodet kan festes rundt uke 33. Når hodet på min første var festet i uke 35, sa legen at jeg antakelig ville føde i løpet av en to uker. Og han hadde rett! :-)

Synes jeg har lav mage nå også, men likevel høyere opp enn forrige gang. Ser nesten litt snodig ut, har en liten kul nederst liksom. Men begynner å føle meg stor nå, i forhold til forrige gang.

Tror min er lav,,vet ikkje helt... Endelig er den begynnt å bli stram,og slipper det henge spekket ;)

Høy, rund, stor og fin :) Blitt veldig glad i denne magen :)

Når jeg lå i senga idag så fikk jeg tydelig se hvordan magen min lå...

Den ligger langt nede...
Var litt morsomt å se, for det var bare en stor, rund, hard klump nedenfor navlen.
Passet meg igrunn litt bra for jeg er ikke helt klar til å ta farvel med navlen helt enda :-P

Back
Topp