Skravletråd 11. mars

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Litt tøff start her i dag.. Gutta står opp ti minutter før meg. Og på den tiden rekker mannen å bli lei av mas fra treåringen om barneTV og gir etter.. Vi har en avtale om kun TV om morgenen i helgene.. Så jeg kommer ned, litt irritert, og sier det. Han får slått av men merker han er litt irritert. Så kommer jeg på at barnehagedressen ligger i tørketrommelen, garantert ikke helt tørr, og sier kan ikke du gå ned etter den. Han sukker stort og da orker ikke jeg at han skal gjrø det og da gjør jeg det selv. Da blir han skikkelig sur, kjefter og smeller, om at han skulle gjøre det og at jeg ikke skal tolke kroppsspråket hans slik.. Ja, ja.. Sånn går no dagan!

Vi har løst opp det meste allerede og han er i barnehagen med lillegutt nå, men kjenner dette er ikke en morgen jeg er så veldig glad i!

Vi skal egentlig kjøre til Sverige en tur etterpå, men gidder ikke om en av oss skal furte på turen.. Så vi får vel begge ta en dusje etterpå og se om vi kan bli litt blidere!

Huff, hørtes ikke ut som en artig morgen, håper dagen blir bedre :)

Her skal vi kjøre til Finland seinere å handle litt. Så tror jeg at jeg skal bake brød å kanskje rundstykker idag. Men før det så må vi ut og måke sne igjen :/

Æsj en kjip start på dagen ja. Håper humøret blir bedre etter en dusj. Noen ganger Går bare alt galt, og alt blir feil.
Ønsker dere en fin dag:)

Å,kjenner til det der!
Her er også mannen flink til å bruke tv.. netflix er fint vettu.. det er vanskelig det! Se bare én episode av noe og så slå av.. guttungen ser jo det er bilde av mange episoder på skjermen.. mye bedre med barnetv hvor de sier hade.

Og bhg dress! Her vaska jeg dress annenhver dag forrige uke. Det var så sølete så det var umulig å ikke vaske.
prøvde å bare skylle i dusjen,men det tok ikke halvparten en gang. Da var jeg glad jeg hadde en ekstradress ja. Kjekt med salg på barnas hus og dress til 299 ;)
Veldig fornøyd med den dressen altså,fra Reflex. Hadde reima i fjor og var veldig fornøyd,men den jeg kjøpte i år ble slitt på knærne første dag.. mye mer fornøyd med Reflex denne gang.

Ja ja,i dag våkna jeg med øyekatarr,så hurra for det :p
Det hjalp heldigvis å skylle med saltvann,så jeg håper jeg ikke trenger noe mer øyedråper.

høres ikke ut som en knall start nei. Mannen min er reist før vi er stått opp, så morgenstell og levering av småen må jeg alltid gjøre selv. Kjenner jeg kvir meg litt til det når jeg har en baby i tillegg. ser for meg at stressnivået blir et hakk høyere da. Og med nr 1 så kunne vi ligge å koose i sengen i evigheter på morgenen, det får jeg jo ikke nå når 3 åringen er klar kl 7 :p

Go måren:) her er ungene levert i bhg og jeg sitte her og skal spise kake;)
Kjenner det begyynner å ta på med lavtblodttrykk eller blodtrykksfall, det suser og svartner for meg nesten hele tiden:/ skal på møte på jobb senere:)

God morgen! =)
Samboer'n har reist til Oslo på kurs i dag så han kommer ikke hjem før i 6 tiden i kveld.
Han skal dit hele uka, så jeg må nok klare meg på egenhånd denne uka gitt =P
Det værste er denne spisinga.. Jeg er så utrolig dårlig på å spise.. Er liksom han som sier at jeg må spise alltid, så nå må jeg virkelig prøve å få i meg mat på egenhånd =) Hehe.. Høres ut som en liten unge, men blir liksom bare ikke sulten.. Nå har jeg mest lyst på kakedeig =P

Ellers skal jeg prøve å være litt flink hjemme i dag.. Rydde litt skap og vaske litt gulv. Hvis jeg klarer å få med meg støvsuger'n ned i kjeller'n, tror jeg jammen at kjeller'n skal få en vask i dag.. det skjer ikke så ofte =P

Åi, Honnykos, det var akkuratt som å høre gubben min det :P

Her våkna jeg å var KJEMPE Sulten, men gubben skulle ha lunsjen sin å jentungen Frokost = TOMT FOR BRØD Ånull frokost til meg.

Så nå lager jeg rundstykker i stedet :P

Sånn er dagen min hittil i allefall:

Hei jenter. :) Jeg er så utslitt om dagen at jeg orker ikke være her stort. Idag er ikke barnehage dag, så jeg er hjemme med lillemor. Det er rett og slett forferdelig. Har bare lyst og sette meg ned og grine.

Også den dååååårlige samvittigheten. Jeg elsker og være med jenta mi, men.. :/

Morn morn :)
Har levert gutten i barnehagen, vært innom jobben og fått klemma litt på kjærestn min <3 Butikken og handlet mat, og sett fødeavdelingen :) Sitter litt i lykkerus etter torsdagen enda, bestevenninen min fikk ei nydli perfekt datter, så skal besøke dem på lørdagen, gleder meg :)

Usj..kjipt med dårlig start på dagen. Her er det litt sånn bingo hvordan morgenen går.. De dagene jeg er sykemeldt er det jeg som leverer i bhg. Og jeg er jo nesten mer sliten av det enn å dra på jobb.. HERREGUD for trass!! Absolutt ALLE avgjørelser trasses og krangles på stort sett alltid..
Nesten så jeg gleder meg til jobb kl 0715 imårra tidlig!:)

Hei jenter. :) Jeg er så utslitt om dagen at jeg orker ikke være her stort. Idag er ikke barnehage dag, så jeg er hjemme med lillemor. Det er rett og slett forferdelig. Har bare lyst og sette meg ned og grine.

Også den dååååårlige samvittigheten. Jeg elsker og være med jenta mi, men.. :/

Å,jeg kjenner meg så igjen. Det er fælt å si det,men jeg hater å være hjemme med guttungen.. altså egentlig er det veldig koselig,men ikke når jeg har null energi og tilhørende kort lunte. Da blir de bare mas og kjeft og jeg orker ikke at han "bråker". Dvs lager lyder som er litt høye eller litt irriterende. Det er jo veldig dårlig gjort mot han som bare koser seg og har det gøy,men jeg orker ikke.
Er så glad for at vi har full bhg plass. Hadde vært snart økonomisk å ha han hjemme de dagene jeg har fri,men det orker jeg jo ikke :(

Å,jeg kjenner meg så igjen. Det er fælt å si det,men jeg hater å være hjemme med guttungen.. altså egentlig er det veldig koselig,men ikke når jeg har null energi og tilhørende kort lunte. Da blir de bare mas og kjeft og jeg orker ikke at han "bråker". Dvs lager lyder som er litt høye eller litt irriterende. Det er jo veldig dårlig gjort mot han som bare koser seg og har det gøy,men jeg orker ikke.
Er så glad for at vi har full bhg plass. Hadde vært snart økonomisk å ha han hjemme de dagene jeg har fri,men det orker jeg jo ikke :(

Nettopp. Tålmodigheten min er lik null, og ho tester den virkelige til det ytterste. Huset ser helt jævli ut nå. Sånn helt seriøst, er på grensen til ekkelt å være her. Og det haater jeg! Så nå flyr jeg rundt som en pingvin for og prøve og gjøre no, men en unge i hælane som har funnet ut at hun er baby, så hun tygger på ting, krabber og prater babyspråk! Ønsker meg en støv på hjernen mann idag. Gubben merker jo ikke at d er skittent her engang. Har lyst og ringe han å si han kan flytte :p Suuuur og lei! :mad:

Huff, hørtes ikke ut som en artig morgen, håper dagen blir bedre :)

Her skal vi kjøre til Finland seinere å handle litt. Så tror jeg at jeg skal bake brød å kanskje rundstykker idag. Men før det så må vi ut og måke sne igjen :/
Er det billigere i Finland? :)

Åja :) Er vel de som bor oppi nord som drar til Finland gjerne?
Har lyst til å dra ditt, men bor litt for langt unna tror jeg :p (østlandet)

hehe, Svigermonster gjør det :P

Ja blir litt langt til finland for meg å :P

Eller hva sier du sPIRE 90, SKAL VI TA TUREN hehehehehehe

Åja :) Er vel de som bor oppi nord som drar til Finland gjerne?
Har lyst til å dra ditt, men bor litt for langt unna tror jeg :P (østlandet)

Jepp. Når jeg bodde hjemme så reiste vi til Finland og handla. Da blir det for langt til Sverige. (Finnmark) . Nå reiser vi til Sverige da.

Back
Topp