Litt tøff start her i dag.. Gutta står opp ti minutter før meg. Og på den tiden rekker mannen å bli lei av mas fra treåringen om barneTV og gir etter.. Vi har en avtale om kun TV om morgenen i helgene.. Så jeg kommer ned, litt irritert, og sier det. Han får slått av men merker han er litt irritert. Så kommer jeg på at barnehagedressen ligger i tørketrommelen, garantert ikke helt tørr, og sier kan ikke du gå ned etter den. Han sukker stort og da orker ikke jeg at han skal gjrø det og da gjør jeg det selv. Da blir han skikkelig sur, kjefter og smeller, om at han skulle gjøre det og at jeg ikke skal tolke kroppsspråket hans slik.. Ja, ja.. Sånn går no dagan!
Vi har løst opp det meste allerede og han er i barnehagen med lillegutt nå, men kjenner dette er ikke en morgen jeg er så veldig glad i!
Vi skal egentlig kjøre til Sverige en tur etterpå, men gidder ikke om en av oss skal furte på turen.. Så vi får vel begge ta en dusje etterpå og se om vi kan bli litt blidere!
Vi har løst opp det meste allerede og han er i barnehagen med lillegutt nå, men kjenner dette er ikke en morgen jeg er så veldig glad i!
Vi skal egentlig kjøre til Sverige en tur etterpå, men gidder ikke om en av oss skal furte på turen.. Så vi får vel begge ta en dusje etterpå og se om vi kan bli litt blidere!