Planer denne uka?

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Har dere noen planer denne uken?

Er dere av typen så tar alt på sparket og etter dagsformen eller har dere allerede planlagt hele uken? :-)

Vaske hus og være sosial. Nedprioritere nettet.

Jeg har hele uka planlagt :)....
Husarbeid, jobbarbeid og masse babykos

Skal prøve å ikke være så mye på nett :p så skal jeg få orden i heimen og lese til eksamen! Skal også prøve å være litt sosial :)

I morgen skal jeg ta igjen litt forsømt husarbeid og på svømmekosekveld med mellomste på skolen.

tirsdagen blir et intensiv utkastelse av eksen.

Onsdag er det møtevirksomhet, NAV, boligkontoret og barnevernstjenesten får besøk av meg

fra onsdagskvelden og utover blir det antagelig lite utover kaffeskravling med naboen ;)

hmm.. ja har babysvømming i morgen, skal i babyshower på fredag, påskeverksted på lørdag med eldste sammens med noen venninner og deres barn. playdate tirsdag eller torsdag med eldste.. det var vel det.. ;)

Barseltreff m helsesøster på tirsdag, babysang på onsdag, og begynne å pakke litt til påskeferien som vi starter allerede neste mandag :)

Skal prøve å ikke være så mye på nett :p så skal jeg få orden i heimen og lese til eksamen! Skal også prøve å være litt sosial :)
Signerer alt, og bytter eksamen med teori til førerkortet ;)

hmm.. ja har babysvømming i morgen, skal i babyshower på fredag, påskeverksted på lørdag med eldste sammens med noen venninner og deres barn. playdate tirsdag eller torsdag med eldste.. det var vel det.. ;)
Herlig uke! Elsker å ha planer :)

Herlig uke! Elsker å ha planer :)

Gjorde det jeg også, men nå med tre barn setter jeg virkelig pris på å ikke ha ukene fullstappede hehe

Hva du skal ha eksamen i? :-)

Hehe.. Skulle nesten ønske jeg hadde en tom uke framfor meg.. Synes det er så mye som skjer hele tiden eg :-p

hmmm la meg se:
imorgen får vi først besøk kl.11, og deretter er det kiropraktor med meg kl.1330
tirsdag er det åpen barnehage, triller bort i 10-tida
onsdag håper jeg det blir trilling og kafe før babysvømming
torsdag er vaskedag
fredag er åpen foreløbig
lørdag håper jeg at jeg skal være hårmodell
og søndag er det første del av bursdagsfeiring
fordi jeg har bursdag mandag om en uke! :D :D :D :D

Skal rydde og vaske hus. Har prioritert unger (og BV) foran husarbeid i helga så ser litt bomba ut! Heldigvis tok mannen kjøkkenet no ;)
Ellers så er det fotball trening på tirsdag med eldstemann, kanskje vinternatt(?) konsert på onsdag og mannefri på torsdag da mannen flyr til Oslo på kurs. (Kommer hjem utpå kvelden en gang så er ikke så lenge fri egentlig :P)

Back
Topp