Men hjalp det da???AU!!Nå fikk jeg jo vond i tillegg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hjalp det da???AU!!Nå fikk jeg jo vond i tillegg
![]()
alt for lengeCa. 1 time igjen nå![]()
For at AnnLykkelig kan holde øya oppe, hun mangler fyrstikker!Skjønner ikke en dritt jeg heller...![]()
Det hadde jeg før, den er kjempekjekk. Men har kastet den, begynte og bli litt gammel:SDere skulle hatt en ansiktsspray, hadde en venninne som gikk med det i veska støtt. Jeg sovnet under en tentamen en gang,og den reddet meg..Man gir seg selv en kald dusj i trynet, rett og slettForfriskende!
Nei, nå er jeg jo både trøtt og har vondMen hjalp det da???![]()
Da kunne hun velmlage maten sjæl??Hehe. Små å små, hun er 17..![]()
Har du brukt dem da?jeg fikk en eske fyrstikker av frosken i hemmelig venn gave![]()
jeg vil også være med på hemmeligvenn!!jeg fikk en eske fyrstikker av frosken i hemmelig venn gave![]()
Ja, vi må det slik aty vi glemmer tiden littDere man blir trøtte av ingenting å snakke om, vi må ha et spennende temahva med brainstorming ;-)
Forresten, vi skulle hatt en ny runde hemmelig venn!Har du brukt dem da?
Jeg og!! Hemmelig bursdagsvenn må vi ha!jeg vil også være med på hemmeligvenn!!![]()
jeg er med!Forresten, vi skulle hatt en ny runde hemmelig venn!
Hvir har du vondt a? *blåse på*Nei, nå er jeg jo både trøtt og har vond![]()
Jammen tante ville jo dalle med gulleDa kunne hun velmlage maten sjæl??
JAAA! Det var lurt!!Jeg og!! Hemmelig bursdagsvenn må vi ha!
Kunne bare byttet ut med vannDet hadde jeg før, den er kjempekjekk. Men har kastet den, begynte og bli litt gammel:S
Og piske dem?Kanksje vi skal tape noen fast til en stol?![]()
Ja, skal vi lage ny runde?jeg vil også være med på hemmeligvenn!!![]()