Hadde vært en fin oppdatering å våkne til ihvertfallJa, hadde vært greit å få det fra morgnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært en fin oppdatering å våkne til ihvertfallJa, hadde vært greit å få det fra morgnen![]()
Haha, ekke så greitNæmmen....er du helt blond da, jente!!![]()
Avslørt....Næmmen....er du helt blond da, jente!!![]()
Det er så sant...allikevel har du et hjerte av gullNei da, men rett skal være rett![]()
Det hadde vært noe, ellers går vi og sjekker heele dagenHadde vært en fin oppdatering å våkne til ihvertfall![]()
denne passer:Haha, ikke jeg hellerTror ikke det finnes en eneste smiley som kan uttrykke min forvirring enkelte ganger når jeg hopper inn i denne tråden
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja jeg minnes hun har sagt hun er helt blond faktiskHaha, ekke så greit![]()
Og jeg har vært her inne hele tiden, og enda så skjønner jeg iNGENTIGN!!Haha, ikke jeg hellerTror ikke det finnes en eneste smiley som kan uttrykke min forvirring enkelte ganger når jeg hopper inn i denne tråden
Ja, den passer bra nå!denne passer:![]()

kniiis....søta!Avslørt....![]()
Både i håret og hodet!!Ja jeg minnes hun har sagt hun er helt blond faktisk
Mener og ha fått med meg det jeg ogJa jeg minnes hun har sagt hun er helt blond faktisk
Hadde vært supert!Hadde vært en fin oppdatering å våkne til ihvertfall![]()
Alle jobber er verdifulle...Altså, en annen type jobb enn mystiqe![]()
Hehe, ja den mangler bare rødt hår så er den så godt som identisk som megdenne passer:![]()
Ja vi får håpe jobbresultatet kommmer frem i tide....Alle jobber er verdifulle...![]()
Men vi er glad i deg fordiomBåde i håret og hodet!!![]()