Kvalm

Handra

Flørter med forumet
Jeg var mye kvalm de 4 første månedene av svangerskapet å nå er jeg i uke 28 å føler det er kommet tilbake. Er det "normalt" at kvalmen kan komme tilbake etter så lenge?

Stakkars, stakkars deg! Jeg vet at det dessverre kan skje for noen. Jeg var kvalm i 4 måneder og det var veldig hardt. Jeg er så lykkelig over at det er over. Håper for din del at det gir seg snart....

Jeg er 28 + 2 og har også fått tilbake kvalmen, til en viss grad. Spesielt på kveldene. Skikkelig slitsomt. Det aner meg at det kan ha med å gjøre at magen vokser og alt ''innhold'' blir presset oppover mot ribbena. Har også fått tilbake halsbrannen, så tenker det har en sammenheng.

Tror nok det er anelig for mange, kjenner det innimellom her og:/ sist svangerskap var jeg kvalm hele tiden:/

Usj, det er nok desverre vanelig for noen. Med tuppa så fikk jeg tilbake kvalmen i uke 30, men hadde den intenst på kvelds tid, å som bare bølger på dag tid.

Men ikke noe morro.

Takk for svar alle sammen:) jeg har det egentlig hele dagen og i tillegg sliter jeg med hodepine:( slitsomt:(

Jeg var kvalm frem til uke 12. så hadde jeg et opphold før jeg ble kvalm igjen i uke 18. Har hatt det av og på siden. noen dager føler jeg meg helt fin mens andre dager er jeg ganske ubrukelig..

Jeg var mye kvalm de 4 første månedene av svangerskapet å nå er jeg i uke 28 å føler det er kommet tilbake. Er det "normalt" at kvalmen kan komme tilbake etter så lenge?

Jeg har vært kvalm og kasta opp siden jeg var 6 uker på vei.. Er i uke 27 nå. Føler med deg!

Back
Topp