Kodespråk

Shauri

Forumet er livet
VIP
Drev dere med det da dere gikk på barneskolen? Husker vi laget hele alfabet, f.eks. A var firkant, B var stjerne osv. Og så skrev vi meldinger til hverandre med dette kodespråket. Og det verste var at vi lærte det faktisk utenat på ganske kort tid. Tenk om vi hadde brukt like mye tid/krefter på leksene i den tiden :P

Hahahaha så moro :) kan ikke huske vi gjorde det :)

Tror vi drev med noe ja:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

På ungdomsskolen snakket min bestevenninne og jeg flytende i p-språket! :p
Og det sitter fortsatt det, altså! :D Høres veldig komplisert ut, men er kjempe enkelt :p

På ungdomsskolen snakket min bestevenninne og jeg flytende i p-språket! :p
Og det sitter fortsatt det, altså! :D Høres veldig komplisert ut, men er kjempe enkelt :p
Hva er det?:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

tror man bare setter p foran alle ord man sier :p

Jeg tok noen timer med russisk på ungdomsskolen og lærte meg alfabetet deres. Jeg lærte det til ei venninne, også skreiv vi en lapper til hverandre med russiske bokstaver og norsk betydning. :)

Jeg tok noen timer med russisk på ungdomsskolen og lærte meg alfabetet deres. Jeg lærte det til ei venninne, også skreiv vi en lapper til hverandre med russiske bokstaver og norsk betydning. :)
Oi så spennende med russisk.

For hver vokal så setter man på en p, og så vokalen igjen! :p sånn at DA blir Dapa :D

Apakupurapatt såpånn japa! Opog hvipis dupu snapakkeper dupu skipikkepelipig foport, høpørepes depet gapanskepe såpå fapancypy uput! :p

Apakupurapatt såpånn japa! Opog hvipis dupu snapakkeper dupu skipikkepelipig foport, høpørepes depet gapanskepe såpå fapancypy uput! :p
Klapareper ipikkepe åpå snapakkepe såpå foport ependapa, mepen åpå lepesepe gåpår grepeipit.;)

Back
Topp