er over 20 bare siden du skrev detteJa det renner på117 innlegg siden jeg var her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er over 20 bare siden du skrev detteJa det renner på117 innlegg siden jeg var her
![]()
Livsfarlig! Da er du helt ute når du kommer inn igjenEr farlig å gjøre noe utenom et par minutter![]()
mange kuuule!!Haha! Ja de er bra, de gir litt mer liv i kommentarene![]()

Godt å høreJa jeg er fortsatt våken![]()
Hehe, er ikke noe vits å ligge på latsidener over 20 bare siden du skrev dette![]()
Er ikke lett å henge med på noe nåHva skjer her jenter? Jeg henger ikke med på noen tråder nå! Men svarer alt jeg kan og har slengt ut et par tråder! Lillegutt er også veldig urolig i kveld![]()
Liker denne jegmange kuuule!!![]()

Jeg vet! Er hekta på smileys!!![]()

Jeg har kjøpt 2 vogner og har ikke fått noen vesker jo ...Jeg har den som fulgte med vogna. Den heter Trille![]()
har gått inn og ut av rommet til knerten noen ganger... men nå sover han igjen,og håper han har plan om å gjøre det en stund ogYEY!!![]()
Ja er helt ute å kjører nåLivsfarlig! Da er du helt ute når du kommer inn igjen![]()
Det skjedde meg nåLivsfarlig! Da er du helt ute når du kommer inn igjen![]()
haha!! Og denne:Liker denne jeg![]()
Jaaaaaa, elsker min svarte skiphop studio![]()
SmartImportert fra USA... (halve prisen).. Den har mange små praktiske lommer... så får jeg fordelt ting litt rundt og slipper og ha alt i en og samme store lomme![]()
Her inne har vi ca 4900 innlegg nå! Vet ikek hvordan du kan se det med appen jeg...Hvor mange innlegg er det her må? Og hvordan ser man der med appen?